شبکه رادیویی سلامت حامی رسانه‌ای عملیات بهداشتی درمانی حج 1402شد

با توجه به اهمیت حج تمتع توافق شد که شبکه رادیویی سلامت به صورت داوطلبانه حامی رسانه ای عملیات بهداشتی درمانی حج 1402باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، دکتر سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با دکتر اعتماد سعید مدیر شبکه رادیویی سلامتی در ساختمان شهدای رادیو معاونت صدا رسانه ملی در تاریخ هشتم بهمن ماه دیدار داشتند.

در این دیدار با عنایت به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج 1402 از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت و ضرورت اطلاع رسانی و آموزش نکات بهداشتی درمانی ویژه زائران بیت الله الحرام و اربعین حسینی بحث و گفت‌وگو شد و نهایتاً با توجه به اهمیت حج تمتع توافق شد که شبکه رادیویی سلامت حامی رسانه‌ای عملیات بهداشتی درمانی حج 1402باشد و به لحاظ مهم بودن مهندسی پیام در رادیو و تاثیرگذاری آن بر مخاطبان موضوعات حائز توسط مرکز پزشکی حج و زیارت احصاء و در اختیار شبکه رادیویی سلامت قرار گیرد تا عوامل برنامه ساز شبکه سلامت نسبت به تولید بسته‌های کوتاه مدت جهت پخش علاوه بر شبکه سلامت از شبکه‌های رادیوئی ملی و استانی نیز پخش شود.

همچنین نظر به شیوع بیماری‌های شایع در عربستان سعودی ساخت یک برنامه کوتاه تولیدی به مدت 15 دقیقه به صورت هفتگی با حضور پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت جهت زائرین بیت الله الحرام از ابتدای اسفند ماه 1401در دستور کار قرار گرفت.

ضمناً در این دیدار ساخت یک برنامه زنده به مدت حداقل 30 تا 60 دقیقه ای جهت پزشکان اعزامی برای بررسی آخرین وضعیت بیماری‌ها شایع در عربستان و پروتکل های درمانی و دارویی ضروری دانسته شده که این برنامه حدود یک ماه قبل از اعزام زائرین به خانه خدا با حضور پزشکان متخصص مرکز پزشکی حج و زیارت تهیه و به روی آنتن رادیو سلامت خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha