بیان هنرمندانه روایت پیشرفت کشور در دهه فجر

استاندار کرمان، روایت پیشرفت را در بیان هنرمندانه اقدامات نظام جمهوری اسلامی لازم دانست و گفت: دهه فجر فرصتی برای معرفی خدمات یک سال گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های اقتصادی این کشور به مردم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح شنبه ۸ بهمن در جلسه هماهنگی طرح های دهه فجر که با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران سراسر استان کرمان در محل استانداری برگزار شد، عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر منحصر به دولت نیست و اقدامات مجموعه نظام و کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی بیان می‌گردد.

وی افزود: در بمباران تبلیغاتی که دشمن می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، باید اقدامات و اصل زحمات صورت گرفته به مردم معرفی شود.

استاندار کرمان، روایت پیشرفت را در بیان هنرمندانه اقدامات، مهم دانست و با اشاره به ویژه برنامه‌ های ایام‌الله دهه فجر؛ دیدار با ائمه جمعه و جماعات، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان با اولویت خانواده‌ هایی که تاکنون دیدار نشده‌ است، حضور در مساجد و جمع مردم، ایجاد فضای وحدت و همدلی و امیدآفرینی را به فرمانداران، بخشداران و دهیاران تاکید کرد.

فداکار ابراز داشت: با توجه به تقارن رحلت حضرت زینب(س) و ایام دهه فجر، برنامه‌های متناسب از جمله دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در دستور کار باشد.

وی افزود: مدیران در ایام‌الله دهه فجر در مدارس حضور پیدا کرده و سؤالات و دغدغه‌های جوانان و نوجوانان را پاسخ دهند.

استاندار کرمان، کمک به گروه‌ های مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرداری‌ ها، فضای تبلیغاتی شهر را در بیان طرح ها، روایت پیشرفت و فضای نشاط و امید ایجاد کنند.

فداکار تصریح کرد: برخلاف آنچه جوسازی می‌ شود، پیشرفت‌ های اقتصادی باید بیان گردد؛ برای مثال سال گذشته دولت ۱۸ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی ارز داد و اگر به همان روال پیش می‌ رفت، امسال باید به ۲۲ میلیارد دلار می‌ رسید، اما با طرح دولت سیزدهم در حذف ارز ترجیحی حداکثر به ۱۴ میلیارد دلار می‌ رسد.

وی اظهار داشت: این کار بزرگی است که دولت انجام داد و قاچاق کالاهای اساسی نیز به شدت کاهش پیدا کرد؛ عملا یارانه از جیب مردم کشورمان می‌ رفت و کالاها به کشورهای دیگر صادر می‌ شد.

استاندار کرمان عنوان کرد: دولت فشار را بر خود تحمل کرد و از شهریور ماه سال گذشته استقراض از بانک مرکزی به صفر رسید.

فداکار، آماده‌سازی برای شب عید و پذیرایی از مهمانان و اجرای سریعتر طرح ها را مورد تاکید قرار داد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha