خدمتی جهادی از جنس سلامت در سایه امام مهربانی ها در ریگان

مسؤول تیم پزشکی اردوی جهادی سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: گروه پزشکان خادمیاران رضوی با همکاری سپاه ثارالله استان کرمان به مدت ۳ روز به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر جهت انجام خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان ریگان به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین ساویس گفت: این تیم پزشکی به همت کانون سلامت خادمیاران رضوی استان کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان و گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ریگان و سایر مناطق محروم این شهرستان استقرار یافته است.

وی ابراز کرد: این تیم پزشکی شامل ۴۰ نفر کادر درمانی شامل؛ پزشکان متخصص و فوق تخصص، چشم‌ پزشک، دندانپزشک، روانشناس و مشاوره جراح به مدت ۳ روز در شهرستان ریگان به مردم خدمات‌ رسانی می‌ کنند و تاکنون در این طرح بیش از ۲ هزار نفر به‌ صورت رایگان ویزیت شدند و خدمات پزشکی و دندانپزشکی دریافت کردند.

خدمتی جهادی از جنس سلامت در سایه امام مهربانی ها در ریگان

مسئول کانون خدمت رضوی ریگان نیز ضمن قدردانی از حضور تیم پزشکی در این شهرستان افزود: ریگان یکی از شهرستان‌ های کمتر توسعه یافته استان کرمان است و به حمایت جدی خیران نیاز دارد.

علی فرامرزی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌ هایی که توسط خادمیاران کانون سلامت در حوزه تخصصی انجام می‌ شود، شناسایی و درمان خانواده‌ های نیازمند و ارائه خدمات درمانی به آنان است.

خدمتی جهادی از جنس سلامت در سایه امام مهربانی ها در ریگان

مسول کانون خدمت رضوی ریگان نیز ابراز داشت: با توجه به بعد مسافت ریگان تا شهرستان بم و مرکز استان و کم توسعگی این شهرستان می طلبد؛ مسئولان در این زمینه برای مردم فعالیت بیشتری انجام دهند.

علی فرامرزی خاطرنشان کرد: مردمان محروم شهرستان ریگان از بیمارستان برخوردارند, اما به علت نبود پزشک مجبورند صدها کیلومتر تا مرکز استان را حتی برای یک بیماری ساده طی کنند.

خدمتی جهادی از جنس سلامت در سایه امام مهربانی ها در ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha