رویداد استارت‌آپی شهرداری ها و در آمد زدایی پایدار در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس برگزار می شود

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس از برگزاری رویداد استارت آپی شهرداری ها و درآمد زدایی پایدار در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با همکاری استانداری فارس، شورای اسلامی شیراز، شهرداری شیراز، سازمان همیاری شهرداری های استان فارس و همیارنت در تاریخ 15 اسفند ماه 1401 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر حبیب دانش منش با اعلام این خبر افزود: طبق نظر سنجی های انجام شده از شهرداری شیراز و مرکز پژوهش و نوآوری وابسته به شهرداری، برگزاری رویداد استارت آپی شهرداری ها و در آمد زدایی پایدار توسط مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری و شهرداری های استان فارس در اولویت انجام قرار گرفت.

وی ادامه حمایت از ایده های برتر از سوی مرکز آموزش آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهردار های فارس و سرمایه گذاران استقرار ایده های برتر در مرکز نوآوری خدمات شهری و اهدای جوایز به تیم های برگزیده را از مزایای این رویداد برشمرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با استقبال ایده‌پردازان از این رویداد ، بتواند نتایج مورد نظر را محقق کند، تصریح کرد: مدیریت هزینه ها در شهرداری ها، متنوع سازی درآمد های شهرداری، مشارکت شهروندان و درآمد سازی پایدار، مدل های ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها و برون سپاری و خصوصی سازی خدمات شهرداری ها به عنوان محورهای این استارت آپ مشخص شده است.

حبیب دانش منش با بیان اینکه صاحبان ایده تا 5 اسنفدماه 1401 امکان اعلام و ثبت ایده‌های خود را خواهند داشت، از دانشجویان و علاقمندان این حوزه استارت‌آپی دعوت کرد که ایده هایشان را به نشانی startup.farsuast.ir ارسال و از طریق لینک: /shsuast.ir/start-up-event در این رویداد شرکت کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد به مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس به آدرس: شهرک گلستان، میدان دوم بلوار غدیر شمالی ، خیابان گلسرخ ، کوچه گل ناز مراجعه کرده و یا با شماره های 4-07136219981-09917537808 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha