دسترسی پژوهشگران دانشگاه به «مگیران» و «سیویلیکا» فراهم شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از خرید اشتراک سالانه پایگاه های اطلاعاتی «مگیران» (Magiran) و «سیویلیکا» (Civilica) از سوی این معاونت و دسترسی پژوهشگران دانشگاه، به متن کامل مقالات این پایگاه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدهاشم هاشم پور» در این زمینه گفت: این دسترسی به تازگی برقرار شده است و اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه می توانند با استفاده از شبکه خصوصی مجازی(VPN) دانشگاه، از این امکان بهره مند شوند.

او افزود: این دسترسی، در پی تقاضای فراوان برخی از دانشگاهیان و با پیگیری های گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه و تامین هزینه از بودجه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، فراهم شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: پایگاه «مگیران»، یک مرجع معتبر و فراگیر از محتوای سه هزار و ۵۰۰ عنوان مجله علمی و تخصصی کشور، در موضوع های گوناگون است و پایگاه «سیویلیکا» نیز یک دایره المعارف تخصصی از همه رشته های علمی است که همایش های برگزار شده و در دست برگزاری را شامل می شود.

پژوهشگران می توانند برای دسترسی به این دو پایگاه، به وبگاه کتابخانه الکترونیک دانشگاه به نشانی اینترنتی diglib.sums.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha