برگزاری مسابقات رالی گردشگری در تپه‌ های شنی ریگان

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان ریگان گفت: مسابقات رالی گردشگری در تاریخ‌ های ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ ماه سالجاری در تپه‌ های شنی علی‌ آباد پشت ریگ این شهرستان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه بلندترین تپه‌ های شنی با ارتفاع بیش از ۷۵ متر و وسعت ۳۰ کیلومتر مربع در شهرستان ریگان وجود دارد؛ بنابراین این ظرفیت می‌ تواند بهترین فرصت برای جذب گردشگران به سوی این شهرستان باشد.

وی افزود: برگزاری برنامه‌ های مختلف از جمله مسابقات رالی و اتومبیل‌ رانی تا حدودی توانسته ما را به این هدف نزدیک‌ تر کند، که خوشبختانه امسال نیز این برنامه در بهمن‌ ماه جاری با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، ارشاد اسلامی، اداره عشایری و…برگزار می‌ شود.

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان ریگان ادامه داد: کسانی که علاقه‌ مند هستند در این مسابقات شرکت کنند می‌ توانند به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بخش اتومبیل‌ رانی مراجعه و یا تماس حاصل کنند.

ابراهیمی در ادامه از برگزاری مسابقات شترسواری و همچنین جنگ شادی در حاشیه مسابقات رالی خبر داد و گفت: در تلاشیم این گونه برنامه‌ ها را به صورت مداوم در طول سال برای ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم برپا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ریگان علاوه بر تپه‌ های شنی ریگان که خاصیت درمانی هم دارند، جاذبه‌های دیگری همچون درختان نبکا(گلدان‌های طبیعی)، مقبره شاه خورشید، باغات مرکبات و نخیلات و…دارد، که می‌ تواند میزبان گردشگران از سرتاسر کشور باشد.

اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha