نواختن زنگ انقلاب در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه سراسر استان کرمان

همزمان با آغاز ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور زنگ انقلاب در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه سراسر استان کرمان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، علیرضا عبدی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دبستان دخترانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تبریک آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام امام خمینی(ره) پس از سال‌ ها تبعید به کشور بازگشتند.

رضا رضایی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که "دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است"، افزود: امام خامنه ای چه زیبا در ارتباط با دهه فجر فرمودند و اگر به همین سه نکته در صحبت‌ های ایشان توجه کنیم شاهدیم که این‌ ها در انقلاب نیز موج می‌ زند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگ، علمی، سیاسی و ... خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به درخشش دانش آموزان استان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی در سطح کشور اشاره و اظهار کرد: ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی است.

رضایی به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف اشاره و بیان کرد: مسابقات فوتبال چمنی بعد از ۱۷ سال امسال به مناسبت دهه مبارک با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی ضمن تشریح برنامه‌ های آموزش و پرورش استان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: زنگ انقلاب امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ همچنین از افتتاح و بهره‌ برداری از ۴۸ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha