افتتاح ۹۲ طرح و کلنگ زنی ۱۷ طرح دیگر بمناسبت دهه فجر در شهرستان جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از افتتاح ۹۲ طرح با اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۱۹۰میلیارد ریال و کلنگ زنی ۱۷ طرح دیگر با پیش بینی یکهزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر احمد بلند نظر در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت، با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: ما به جهانیان اعلام می کنیم؛ از راهی که در این چهل و چهار سال رفته ایم، پشیمان نیستیم و تلاش داریم آرمان های انقلاب را به سایر ملت ها انتقال دهیم.

وی افزود: در ایام دهه مبارکه فجر باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب اهتمام داشته باشیم و نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کنیم.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: مدیران ادارات و نهادهای شهرستان باید با اصحاب رسانه ارتباط بگیرند و خدمات انجام شده دولت و نظام به اطلاع مردم برسانند.


بلندنظر همین خصوص خاطر نشان کرد: در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی پیش رو ۹۲ طرح با اعتباری افزون بر ۶هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح می شود و در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم، کلنگ احداث ۱۷ طرح عمرانی با پیش بینی یکهزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به زمین می خورد.

وی؛ مدیران را به همسویی و همگرایی بیشتر با خط و مشی دولت دعوت و تاکید کرد:ما مدیر بی انگیزه نمی‌خواهیم و توصیه کرد که مدیران در انجام امور عادی و ساده مردم کوتاهی نکنند.

فرمانداری جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha