بازگشت ۲۰ واحد تولیدی به مرحله تولید

مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: در سال جاری ۲۰ واحد تولیدی به مرحله تولید رسیده‌اند بیان کرد: بخشی نیز در مرحله نصب ماشین آلات و تجهیزات و... هستند  و واحد هایی که نتوانند به تعهدات زمان بندی شده عمل کنند با اقدام قانونی روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان‌،ابوالفضل خمسه روز چهارشنبه(۱۲بهمن ماه) در آئین افتتاحیه فاز اول سایت تولیدی شرکت پدیده شیمی غرب ضمن تبریک ایام دهه فجر با بیان اینکه یکی از رویکردهایی که بازرسی استان باتوجه به تأکیدات رهبری به آن توجه داشته است،رویکرد اشتغال و تولید بوده است اظهارکرد: استان زنجان توانسته است در حوزه بازرسی حوزه حمایت از تولید را داشته که یکی از کارکردهای بسیار خوبی که در سال های اخیر اتفاق افتاد فعال کردن این مجموعه و بقیه واحدها تحت نظارت بود.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهایی دیگری که در حوزه بازرسی در استان داشته ایم این بود که شرکت های شهرک های صنعتی بود که ورود شد که در حدود ۳۲۶ فقره از اراضی واگذار شده در حدود ۸۵ هکتار رصد شده است.

مدیرکل بازرسی استان زنجان اظهارداشت: خروجی این کار شناسایی بخشی از اراضی که افراد زمین گرفته و اقدام به ساخت نکرده بودند که ۱۲۲ فقره از این اراضی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی صورت گرفت.

خمسه با بیان اینکه برخی از اراضی که با نگاه دولتی واگذار می‌شود برای دلال بازی نیست افزود: این اراضی حتما باید منجر به تولید شود و در نهایت تولید و اقتصاد در استان و کشور رو به رشد شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۰ واحد تولیدی به مرحله تولید رسیده‌اند بیان کرد: بخشی نیز در مرحله نصب ماشین آلات و تجهیزات و... هستند و واحد هایی که نتوانند به تعهدات زمان بندی شده عمل کنند با اقدام قانونی روبرو خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه این شرکتی که در فاز اول به بهره برداری می‌رسد جز شرکت هایی است که از واحد های دانش بنیان است افزود: فاز اول این مجموعه با تکنولوزی تمام ایرانی ساخته شده است و فاز دوم آن نیز با تکنولوژی چینی ساخته می‌شود و قرار بود که تا پایان سال فاز دوم نیز راه اندازی شود تا مقایسه ای با صنعت داخلی داشته باشیم که این عدم تعهد و پایبندی شرکت های خارجی منجر به تأخیر شد.

خمسه بیان کرد:این شرکت در حوزه مالی و اداری طی برنامه ریزی خوبی که داشت با کمترین مشکل مالی حرکت کردند و در بررسی های انجام شده نیز این شرکت استفاده از توان داخلی بومی استان بویژه در خوزه صنعتگران است.
انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha