افتتاح بیش از ۱۵۰ طرح آبرسانی روستایی در استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، تعداد بیش از ۱۵۰ برنامه محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی شرب به روستاهای استان کرمان افتتاح می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، با گرامیداشت ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: برنامه‌ های دهه فجر امسال در سپاه ثارالله استان کرمان با شعار محوری «ایران استوار و ۴۴ سال افتخار» برنامه‌ ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ ها با رویکرد تبیینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمت‌ رسانی برنامه‌ ریزی شده است، افزود: برگزاری بیش از ۵۰ محور برنامه در این ایام در استان کرمان پیش‌ بینی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه این برنامه‌ ها در سه حوزه محله‌ محور، مدرسه‌ محور و اقشار تخصصی پیش‌ بینی شده است، عنوان کرد: بیش از ۲ هزار برنامه در سطح پایگاه‌ های مقاومت بسیج سطح استان در این ایام برنامه‌ ریزی شده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه عمده برنامه‌ های ما در حوزه خدمت‌ رسانی و محرومیت زدایی است، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ برنامه محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی شرب به روستاهای استان کرمان در هفته آینده افتتاح می‌ شود.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن محرومین، اهدای جهیزیه و کمک‌ های معیشتی از دیگر برنامه‌ های پیش‌بینی شده برای این ایام است، اذعان داشت: برگزاری رویدادها، پویش‌ ها، جشنواره‌ ها، یادواره های شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در این دهه برنامه‌ ریزی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری برنامه‌ های متنوع به مناسبت ایام‌ الله دهه فجر در مدارس و دانشگاه‌ ها و برگزاری کرسی‌ های آزاداندیشی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و پیشرفت‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ سال پیروزی انقلاب و مقایسه آن با قبل از انقلاب در برنامه است.

سردار نظری، با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز داشت: همه برنامه‌ های تولیدی این ایام در فضای مجازی برای استفاده بیشتر نسل جدید با خدمات و پیشرفت‌ های انقلاب اسلامی، دستاوردها و خدمات دولت و سایر نهادها است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دفاع مقدس در این ایام در حال برگزاری است، افزود: دانش آموزان خواهر ما در این ایام در یادمان های دفاع مقدس خوزستان حضور دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان ما در معادن و صنایع حاضر شده و با دستاوردها و پیشرفت‌ های صنعتی و معدنی استان آشنا می‌ شوند.

دفاع مقدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha