۲ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۳ میلیارد ریال در دهگلان افتتاح شد

همزمان با دومین روز از دهه فجر، ۲ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۳ میلیارد ریال صبح امروز پنجشنبه با حضور استاندار کردستان در دهگلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص واحد عرش فولاد گالوانیزه اظهار کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن در کار شکل دهی ورق گالوانیزه فعالیت می کند.

بختیار خلیقی افزود: برای راه اندازی این واحد تولیدی ۳۴ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار، هزینه شده و برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

براساس همین گزارش، واحد صنعتی آبا بتن نیز دیگر طرح صنعتی بود که با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.

مدیرکل ضمن کردستان در این باره گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۹۹ میلیارد ریالی در زمینه تولید انواع محصولات بتنی مسلح پیش ساخته و پیش تنیده و محصولات بتنی غیرمسلح از بتن سبک پوکه معدنی با ظرفیت تولید سالانه ۴۳ هزار تن فعالیت خود را آغاز می کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده، ادامه داد: لوله از پی وی سی، لوله از پلی اتیلن سه لایه بدون فلزی و ورق و صفحه از پلی استایرن از دیگر محصولات تولیدی این واحد صنعتی است.

گفتنی است اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهگلان در ۱۷۴ مترمربع مساحت، نیز طی مراسمی به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha