«یادگار جنوب» هدیه به چشمان مخاطب سینمای ایران است

تهیه کننده فیلم سینمایی «یادگار جنوب» معتقد است هزینه های فیلمش با توجه به وضعیت اقتصادی، استاندارد بود و هر مقدار که در این زمینه هزینه شده است، هدیه به چشمان مخاطب سینمای ایران است. چرا که شان مخاطب بیش از این است و هر هزینه ای که برای ساخت فیلم شده است قطعا برای احترام به مخاطب است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،مجتبی رشوند در گفت وگو با ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه «یادگار جنوب» تنها فیلم مستقل خصوصی این دوره از جشنواره است، درباره شانس فیلمش برای دریافت سیمرغ گفت: با توجه به بازخوردی که از نمایش مردمی داشتیم و تمام بلیت هایی که در سینماهای مردمی به فروش رفته، بازخورد مثبتی گرفتیم و سعی کردیم کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و مابقی مسائل را به عدالت می سپاریم.


او با بیان اینکه فیلمنامه «یادگار جنوب» سخت و تولید آن سنگین بود، درباره روند تولید فیلم افزود: ما در روند تولید برنامه ریزی درستی داشتیم و پیش تولید فیلم حدود سه ماه زمان برد و تولید آن در ۶۹ جلسه به نتیجه رسید.
تهیه کنند «یادگار جنوب» در پاسخ به اینکه چگونه ریسک تهیه کنندگی فیلم دو فیلمساز جوان را پذیرفته است، اظهار کرد: زمانی می توان ریسک کرد که به موضوع مورد نظر شک داشته باشیم. معمولا تصمیم ما بر اساس فیلمنامه است. ما با توجه به خوانش فیلمنامه و بررسی رزومه با کارگردان همکاری می کنیم. به اعتقاد من ریسک این فیلم سخت بودن فیلمنامه و تولید سنگین آن بود.


رشوند اعلام کرد: با توجه به حس و حالی که در سالن نمایش فیلم از سوی اهالی رسانه دیدم، بازخورد خوبی دریافت کردم اما برای آنکه به نتیجه برسیم باز هم باید تا پایان جشنواره منتظر بمانیم.
این تهیه کننده همچنین درباره برنامه اش برای اکران فیلم گفت: هنوز برای اکران هیچ اقدامی نکرده است.


فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری در آخرین سانس از دومین روز چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقدان سینما نمایش داده شد.
انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha