کد خبر: 194942
۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴
 بسته شدن محور بانه سقز

معاون راهداری کردستان گفت: به دنبال بارش سنگین برف، محور بانه سقز بامداد جمعه بسته شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)، رامبد نوذری گفت : بارش سنگین برف و کولاک که از سه روز گذشته در استان آغاز شد، در تردد در برخی از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان اختلال ایجاد کرد .
وی با بیان اینکه راهداران به صورت شبانه‌روزی مشغول برفروبی در تمام محورها هستند،گفت:درساعات اولیه امشب محور دهگلان_قروه_همدان و محور سقز _ بانه با کولاک شدید همراه بود که بخاطر حفظ ایمنی رانندگان و مسافران برای حدود ۲ ساعت این ۲ محور بسته شد.
معاون راهداری کردستان ادامه داد: با تلاش عوامل راهداری این محورها برفروبی شد و در حال حاضر تردد در تمام محورها برقرار است و مشکلی وجود ندارد، اما استفاده از زنجیر چرخ بویژه در گردنه‌ها الزامی است.
نوذری به میزان برف روبی محورهای استان در این چند روز اشاره کرد و افزود: در سه روز گذشته بیش از ۲۰ هزار کیلومتر برف‌روبی و یخ‌زدایی در محورهای شریانی و غیرشریانی استان با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات انجام شده است.
به گفته وی در این چند روزراهداران حدود ۳۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کردند و چندین ریزش برداری هم انجام شد.
نوذری یادآور شد: ارتفاع نیم متری برف در برخی از روستاهای این استان مشکلاتی را برای تردد به همراه داشته است و در حال حاضر راههای ارتباطی تعدادی از روستاها بسته است و راهداران برای برفروبی و بازگشایی این راهها در تلاشند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha