در مسیر عدالت در روستاها تعاونی‌هایی برای بالاتر رفتن درآمد روستائیان ایجاد می‌شود

استاندار زنجان گفت:یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در  سال آینده قرار است در استان انجام دهیم این است که در مسیر عدالت، در روستاها تعاونی‌هایی ایجاد کنیم که خیر آن به روستا برسد و درآمد روستائیان بالاتر رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ محسن افشارچی در چهارمین روز از دهه فجر در آئین مراسم بهره برادری از پروژه های عمران روستایی در محل روستای یامچی زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و دهه فجر ۴۴ اظهار کرد: ما در استان در چند مسیر در حال حرکت هستیم و تلاش و انرژی لازم را انجام می‌دهیم که الحمدالله گشایش هایی نیز حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اولین مسیری که پیش می‌رویم تا حرکتی دیده شود ایجاد امید در دل مردم است افزود: چراکه با تمام مشکلاتی که اسرائیل، آمریکا، تحریم و داعش بر کشور وارد می‌کند و با وجود تحریم نفتی در تلاش هستیم با روش‌های جدید در کار مردم گشایش ایجاد کنیم تا مردم امیدوار شود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه ما هرگز به عقب بر نمی‌گردیم گفت : ۴۴ سال پیش گفته ایم که زیر پرچم امام زمان قرار خواهیم گرفت تا بتوانیم کشوری که پرچم عدالت و آزادی را بلند کرده است را به دست صاحب اصلی امام زمان برسانیم بنابراین لازم است علیرغم تمام مشکلاتی که از مسئولین دیده می‌شود مردم امیدوار و همراه باشند و ما نیز در تلاش هستیم تا از مشکلات بکاهیم .

افشارچی با اشاره به اینکه مالیات‌هایی که در استان پرداخت می‌شود بخشی به شهرها و روستاها برمیگردد افزود: در این راستا سرجمع مالیات استان که در تهران محاسبه می‌شود بالاتر محاسبه شود که در این راه کارخانه هایی که مالیات آن ها در تهران محاسبه میشد به زنجان بازگردد تا آورده ای برای استان باشد.

وی با بیان اینکه در تلاش برای افزایش اعتباراز محل پسماند روی تا افزایش حجم اعتبار از محل بودجه عمومی هستیم گفت: شاید این موفقیت به صورت ۱۰۰ درصدی محقق نشود اما درهای رحمت به رویمان باز خواهد شد تا اقداماتی را در راستای مشکل گشایی‌ها انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه یکی از اقدامات دولت سیزدهم این بود که مسئله گندم را ریشه‌ای حل کند، خاطرنشان کرد: بالا رفتن قیمت گندم و پرداخت گندم بها سبب شده تا علاقه‌مندی برای کشت گندم بالا رود، که بطور کلی در سال جاری دولت در خصوص گندم ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای تولید و خرید گندم اختصاص داده است که این امر باعث خواهد شد خودکفایی نیز در تولید گندم حاصل شود و ضریب جینی کمتر شود.

افشارچی در پایان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در آینده قرار است انجام دهیم این است که در مسیر عدالت، در روستاها تعاونی‌هایی ایجاد کنیم که خیر آن به روستا برسد و درآمد روستائیان بالاتر رود که به نوعی حرکت جدیدی در استان است که در این راستا از آورده دهیاری‌ها و سرمایه‌گذاری روستائیان نیز کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha