در مسیر انقلاب عقب نشینی نخواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان؛ گفت : با عنایت خداوند و هدایت مجتهد جامع الشرایط مسیری را شروع کرده ایم به عقب باز نمی‌گردیم و با وجود مشکلات عقب‌نشینی نمی‌کنیم که لازمه ادامه این مسیر استقامت همدلی و وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی در چهارمین روز از دهه فجر در آئین مراسم بهره برادری از پروژه های عمران روستایی در محل روستای یامچی زنجان با بیان اینکه قطعا جوانان به این نکته توجه دارند که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب معیاری را آموخته اند اظهارکرد: اگر بخواهیم متوجه باشیم که انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال از کجا به کجا رسیده است باید انقلاب های بزرگ دنیا همچون فرانسه، روسیه و هند مقایسه شود چراکه مشکلات و موانعی که کشور ما داشت اینان نداشتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، آمریکا با کشور ایران ساز دشمنی را گذاشته است افزود: کشور های تابع آمریکا نیز دشمنی با کشور را داشته اند وبا تمام توان برای کارشکنی انجام داده اند و از انواع اقدامات از جمله بایکوت سیاسی، تحریم اقتصادی، تجهیز گروه ها مسلح برای از بین بردن کشور ایران به کار برده اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در اغتشاشا اخیر در کشور پرچم ۱۷ کشور بالا رفت، گفت: هدف این بود که ایران را ۱۷ تکه کنند، که طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایران قوی برای اینان قائل قبول نیست .

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن با تمام توان برای ایجاد مشکلات در کشور ما هر کاری که می‌تواند از طریق دروغ و تبلیغات منفی انجام میدهند،بیان کرد: افرادی که قبل از انقلاب بوده اند می‌دانند که قبل از انقلاب کشور در چه مرحله ای بودیم و حالا در چنین شرایط سخت ، جنگ و تورم شدید باید به مسئولان دست مریزاد گفت چراکه هر چه در توان داشتند خدمت کرده‌اند و اگر کوتاهی نیز صورت گرفته دلیل بر انجام مسئولیت نبوده بلکه به دلیل نبود برخی امکانات بوده است.

وی با بیان اینکه باید این را متوجه باشیم که آمریکا و رژیم جعلی کودک کش اسرائیل نمی‌تواند دلسوز ما باشد تأکید کرد: همه ما باید خودمان دست در دست هم برای ساختن ایرانی آباد و آزاد و مستقل تلاش کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید قبول کنیم هیچ مملکتی از اسلام به اندازه آمریکا ضربه ندیده است، گفت: برای خودشان حق می‌دانند که در مقابل انقلاب ایستادگی کند که این ابهت آمریکا درهم شکسته است.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا تنها مختص ایران نیست افزود: در کل دنیا تمام آن‌هایی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و ما نیز با عنایت خداوند و هدایت مجتهد جامع الشرایط مسیری را شروع کرده و به عقب باز نمی‌گردیم و طبق برخی اشکالات و مشکلات مسئولین و کشور عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به این انقلابمان ۹۸.۲ درصد جمعیت رای مثبت داده‌اند، تصریح کرد: لازمه ادامه این مسیر استقامت است، که البته باید در کنار استقامت باید همدلی و وحدت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha