بهره مندی ۹ روستای شهرستان بافت از نعمت گاز طبیعی

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر سالجاری طرح گازرسانی به ۹ روستای باقیمانده شهرستان بافت به محوریت روستای آب بحری افتتاح و مجموع روستاهای گازدار این منطقه به ۱۱ روستا در سال ۱۴۰۱ می رسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صمد الله محمدی در جلسه با منوچهر فلاح؛ مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان و معاونین این شرکت بیان کرد: علی رغم اینکه در سایر نقاط کشور افت فشار گاز داشتیم، خوشبختانه در حوزه انتخابی بنده که از سردترین مناطق کشور محسوب می شود، افت فشار و یا قطعی گاز نداشتیم.

وی افزود: با افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بافت در محوریت روستای آب بحری در دهه فجر ۱۴۰۱، بیش از ۴۳۸ خانوار در این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر با همت شرکت گاز استان کرمان، کلنگ مجموعه روستاهای طرنگ شهرستان بافت و دهسرد شهرستان ارزوئیه به زمین خواهد خورد و عملیات گازرسانی به روستاهای مزبور آغاز خواهد گردید.

محمدی ادامه داد: آنطور که اعلام شده، دمای مطلوب و رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است و ما توصیه می کنیم مردم عزیز و همیشه حمایتگر شهرستان بافت الگوی مصرف بهینه گاز را رعایت کنند تا ان شاءلله در ادامه مسیر هم این زمستان سرد را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه گفته می شود؛ با هر ۱ درجه کاهش درجه دما حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد، اظهار کرد: انتظار داریم تا مشترکین محترم شرکت گاز امروز به جهت حمایت از مردمی که در سایر نقاط سردسیر ایران زندگی می کنند به این مباحث توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم با این کاهش مصرف، بزرگترین کمک به آنها داشته باشیم.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با اشاره به افت فشار گاز که اخیرا در خراسان جنوبی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: اینکه استان کرمان به عنوان استان معین توانست در این شرایط بحرانی به کمک مردم در طبس و بشروئیه بشتابد و با هوشمندی، درایت و سرعت به کمک همکاران خود در خراسان جنوبی رفته و از قطع وسیع گاز در شهرهای مزبور جلوگیری بعمل آورد، نشاندهنده توانمندی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کرمان است و بر خود لازم می دانم که از زحمات شبانه روزی این مجموعه تشکر و قدردانی نمایم.

شرکت گاز استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha