بهره برداری از ۳ طرح عمرانی بهداشتی در رفسنجان

فرماندار شهرستان رفسنجان، گفت: به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر سه طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا حسینی گفت: اولین طرح افتتاحی خانه بهداشت روستای همت‌ آباد علیا بود، که زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لاهیجان است و با متراژ ۱۰۰ متر مربع و هزینه ساخت ۶۵۰میلیون تومان از محل بخش محرومیت زدایی دفتر ریاست جمهوری ۷۴۴ نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی، پزشکی و مامایی هم بصورت سیاری یک روز در هفته قرار می‌دهد.

وی افزود: خانه بهداشت روستای شاهرخ آباد نیز امروز با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: این خانه بهداشت زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عرب آباد است؛ که با متراژ ساخت ۱۰۰متر مربع و هزینه ساخت از محل بخش محرومیت زدایی دفتر ریاست جمهوری به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان، به ۲ هزار ۸۷۸ نفر تحت پوشش آن خدمات بهداشتی، پزشکی و مامایی هم بصورت سیاری دو روز در هفته ارائه می دهد.

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی بهداشتی در رفسنجان


حسینی بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم سید ابوالقاسم حسینی پور نیز با زیر بنای ۴۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: ساخت این مرکز به همراه زمین که توسط خیّر اهدا شده، مبلغی نزدیک به ۴ میلیارد تومان در برداشته و تجهیزات داخلی مرکز که توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تهیه شده به مبلغ ۱میلیارد تومان است.


فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد:جمعیت تحت پوشش ۱۱هزار نفر است و خدمات بهداشتی، مامایی، پزشکی، تغذیه، روانشناسی و بهداشت محیط حرفه ای در حال حاضر در این مرکز انجام می شود.

فرمانداری رفسنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha