افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در بخش زیدآباد سیرجان

فرماندار وهمزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و در ادامه افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان سیرجان با حضور فرماندار ویژه سیرجان روز یکشنبه چندین طرح دیگر در روستاهای بخش زیدآباد افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر یعقوبی پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت معابر ۴۳ روستا با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی از اجرای عملیات بازسازی شبکه آب در روستاهای دهنو، جعفرآباد و مجتمع حومه شمالی بخش زیدآباد با هدف ارتقای کیفیت آب شرب و کاهش هدر رفت آب خبر داد و افزود:اجرای شبکه آب در روستای دهنو و جعفر آباد به طول ۴۵۰۰ متر و بازسازی۱۴۲ فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال که موجب بهره مندی ۱۴۲ خانوار شده است.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه دولت سیزدهم به آبادانی و توسعه روستاها توجه ویژه‌ای دارد،تصریح کرد: پروژه توسعه و بازسازی شبکه های آب در سایر روستاهای مجتمع حومه شمالی بخش زیدآباد به میزان ۱۳۶۶۰ متر بازسازی و توسعه با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر یعقوبی ادامه داد: عملیات آسفالت معابر روستای ملاحاجی و ابراهیم آباد زردوییه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری افتتاح شد.

وی با بیان اینکه پارک ولی عصر روستای محمودآباد به مساحت ۶ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید،گفت: عملیات اجرایی ساخت ایستگاه آتش نشانی روستای محمودآباد با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد

فرماندار سیرجان گفت: کلنگ ساختمان جدید مرکز جامع سلامت در روستا نصرت آباد با ۵۳۴ متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

یعقوبی عنوان کرد: همچنین به مناسب پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه بخش زیدآباد، فرماندار ویژه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر، بخشدار زیدآباد و جمعی از مسئولان محلی، پارک ولی عصر روستای محمودآباد به مساحت ۶ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی روستای محمودآباد نیز با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

فرمانداری ویژه سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha