لزوم بهره گیری بهتر از ظرفیت کم نظیر کرمان در حوزه معادن

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که ظرفیت های معدنی استان کرمان قابل مقایسه با سایر استان ها نیست، گفت: باید از ظرفیت های استان در حوزه معادن استفاده بیشتری صورت گیرد و منافع استان نیز تامین شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی؛ در دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان هم افزایی ظرفیت های قضایی و اجرایی به منظور توسعه اقتصادی و رونق تولید و اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: تاکنون نیز بر مبنای هماهنگی های موجود کارهای خوبی انجام شده و با توسعه تعاملات و هم افزایی توان قضایی و اجرایی می توان گام های بلندتری در مسیر تولید و اشتغال برداشت.

وی افزود: مسائل اقتصادی، اولویت نخست کشور ماست و از این رو است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر این موضوع تاکید داشته و در حوزه حمایت از تولید، تکالیفی را برای قوای سه گانه کشور تعیین کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ با اشاره به این مطلب که مسائل اقتصادی جنبه های مختلفی دارد و مهمترین آن، مساله تولید است، تصریح کرد: اگرچه قوه قضائیه تمام تلاش خود را در مسیر حمایت از تولید به کار گرفته اما با هماهنگی بین مسئولان می توان در این حوزه بیش از گذشته کار کرد.

حجت الاسلام حمیدی ضمن بیان این مطلب که ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت فعالانه در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان استان ورود کرده است، ادامه داد: توسعه هماهنگی ها بین این ستاد و ستاد فعال در بخش اجرایی موجب خواهد شد که بتوان کارهای بهتری را انجام داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که ظرفیت های معدنی استان کرمان قابل مقایسه با سایر استانها نیست، گفت: باید از ظرفیت های استان در حوزه معادن استفاده بیشتری صورت گیرد و منافع استان نیز تامین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر این مطلب که اقتصاد باید مردمی و بدون جناح بندی باشد، اظهارداشت: اقتصاد اگر سیاسی شود، شکست خواهیم خورد.

امیر حسن زاده گفت: معتقدم با نگاه حاج قاسم می توان اقتصاد را به جایگاه اصلی آن رساند.

وی با اشاره به اینکه در کرمان توسعه متوازن محقق نشده و از این رو، نگاه ویژه ای به مناطق محروم داریم، تصریح کرد: می توان از ظرفیت های موجود به منظور ایجاد توسعه متوازن در مناطق مختلف استفاده کرد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha