اعزام کاروان زوج های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مشهد مقدس

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعزام ۶۳ زوج دانشجوی دانشگاه به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حمید مقامی» با اشاره به اعزام کاروان زوج های دانشجوی دانشگاه به مشهد مقدس گفت: طرح ملی «همسفر تا بهشت» از سال ۱۳۷۶ به همت نهاد نمایندگی مقام‌ معظم ‌رهبری در دانشگاه‌ها و با هدف ترویج ازدواج آسان، آگاهانه، به‌هنگام و پایدار آغاز به کار کرده است که هر ساله با استقبال بالای زوجین دانشجو همراه است.

او اظهار کرد: بعد از گذشت دو سال که به دلیل شرایط کرونا اعزام کاروان زوج های دانشجو به مشهد مقدس محدود شده بود، امسال دانشگاه علوم پزشکی شیراز طبق سال های قبل از کرونا، برنامه های ویژه ای برای زوج های دانشجو در نظر دارد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ازدواج دانشجویی از خاطرات فراموش ‌نشدنی زندگی مشترک و دوران دانشجویی است، از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی همزمان با میلاد امام علی (ع) با حضور زوج های دانشجو در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و افزود: همچنین ۶۳ زوج دانشجو دانشگاه علوم پزشکی که در بازه زمانی اول فروردین‌ ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند، ۱۷ بهمن عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام مقامی با تاکید بر اینکه شعار امسال این برنامه، «سفری به سرزمین رویاها» انتخاب شده است، گفت: برنامه ها و کارگاه های آموزشی متنوعی قبل، حین و بعد از سفر با حضور اساتید مطرح حوزه و دانشگاه و با همکاری معاونت های مختلف دانشگاه، مرکز بهارنکو و تابان برگزار می شود که از جمله آنها کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی_اسلامی، مهارت‌های زندگی، چگونه از عشقمان مراقبت کنیم، همدلی در تفریح زوجی، چاشنی زندگی ماندگار و طرح بیمه عشق است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: همچنین اجرای تئاتر آموزشی «بومرنگ زندگی» با موضوع حل تعارض‌های زندگی مشترک و جُصنگ‌ «عاشق ‌شو» از دیگر برنامه‌های پی شبینی شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای زوج‌های دانشجو در مدت حضور در مشهد مقدس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha