افتتاح کلینیک خدمات در منزل بیماران سرطانی در کرمان

به مناسبت دهه فجر؛ کلینیک خدمات در منزل بیماران سرطانی مرکز جامع پیشگیری و درمان بیماری‌های خاص، صعب‌العلاج و نادر نوسسه ثامن‌ الحجج کرمان با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از مرکز درمانی و موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج استان کرمان؛ در بازدید از بخش‌ های مختلف این موسسه، تجهیزات و خدمات ارائه شده را که به همت خیران فراهم شده، قابل تقدیر دانست.


وی افزود: ظرفیت‌ های تخصصی فوق‌ العاده‌ ای در موسسه خیریه ثامن‌الحجج(ع) وجود دارد؛ که در هم‌ افزایی با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متصدی حوزه بهداشت و درمان، علاوه بر کار علمی قوی، ارتقای خدمات مجموعه را نیز خواهد داشت.


استاندار کرمان، تعریف فرآیند مشترک میان موسسه خیریه ثامن‌ الحجج و دانشگاه علوم پزشکی کرمان با توجه به نیاز بیماران خاص و تعرفه پایین را موثرترین کار در ارائه خدمات دانست.


فداکار، ابراز داشت: با این کار علاوه بر اینکه بخشی از کار شبکه بهداشت و درمان کاسته می‌ شود، از سوی دیگر نیروی متخصص دانشگاه در مجموعه ثامن‌ الحجج حضور می یابد.


شایان ذکر است؛ کلینیک خدمات در منزل بیماران سرطانی مرکز جامع پیشگیری و درمان بیماری‌ های خاص و صعب‌ العلاج و نادر این موسسه نیز با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

افتتاح کلینیک خدمات در منزل بیماران سرطانی در کرمان

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha