۴۴۲ طرح عمرانی،آبرسانی و محرومیت زدایی استان زنجان افتتاح و بهره برداری رسید

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: در هشتمین روز از دهه فجر ۴۴۲ طرح محرومیت زدایی، آبرسانی،خانه محروم اقتصاد مقاومتی و عمران مهندسی ، با حضور رئیس سازمان بسیج کشور افتتاح و به بهره برداری رسید و ۳ هزار و ۹۰۰ طرح دیگر نیز توسط این نهاد در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح روز چهارشنبه(۱۹ بهمن ماه) در آئین بهره‌برداری همزمان ۴۴۲ طرح عمرانی، آبرسانی و محرومیت زدایی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان در طول انقلاب و بعد از انقلاب در تمام صحنه ها حضور داشتند اظهار کرد: در دوران انقلاب در راهپیمایی۵۰ هزار نفری و یک راهپیمایی یکصد هزار نفری در شهر زنجان و حضور بانوان نیز در دوران انقلاب اولین شهری بود که مستقل و حضور گسترده علیه نظام ستمشاهی قیام کردند و مبارزه کردند و همچنین در دوران دفاع مقدس نیز خط شکن بودند و ۳۵۳۵ شهید گرانقدر تقدیم انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس در صحنه های سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی بویژه در صحنه های فتنه در مسیر ولایت لبیک به رهبری در فتنه ۷۸ و ۸۸ و بویژه در فتنه ۹۶ و ۹۸ اولین استان بود که با حضور در خیابان ها با امام و رهبر تجدید بیعت کردند و فتنه را خنثی کردند و همچنین در فتنه سال جاری نیز ۶ روز مردم استان در خیابان ها لبیک بر رهبری سر دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان مردم زنجان همیشه با روحیه دفاع مقدسی در صحنه حاضر هستند افزود: این مردم
آماده هستند برای یوم الله ۲۲ بهمن همراه با مردم ولایی کشور یک راهپیمایی تماشایی به نمایش بگذارند.

سردار کرمی با بیان اینکه این مردم شایسته خدمت هستند، گرچه ما هیچوقت نمی‌توانیم خدمات شایسته ای که در شان مردم هستند را انجام دهیم بیان کرد: در سار جاری پروژه های زیادی افتتاح شده است و امروز نیز در هشتمین روز از دهه فجر ۴۴۲ پروژه محدویت زدایی،آبرسانی،خانه محروم اقتصاد مقاومتی و عمران مهندسی افتتاح و به بهره‌برداری میرسد.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه آبرسانی ۳۵ روستای سطح استان، افتتاح ۱۱۰ مسکن محرومین،۲۹۶ پروژه در نقاط مختلف استان، آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب سد گلابر به ۳۰ روستای شهرستان ایجرود و زنجان جز برنامه ها است.

این مسئول با بیان اینکه ۳هزار و ۹۰۰ پروژه توسط سپاه استان در دست اجرا است خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی ۶۰ روستا مصوب شده و ۹۰ روستا نیز آغاز به کار خواهد شد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha