شهرداری به دنبال حمایت و خلق آثار فاخر سینمایی است

علیرضا زاکانی طی بازدید از برج میلاد درباره نقش شهرداری در حمایت از فیلم‌هایی با موضوع مدیریت شهری صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در خانه جشنواره (برج میلاد) و بازدید از بخش بازار فیلم، جشنواره فجر را قله ارائه آثار سینمایی دانست و گفت: هر ساله این جشنواره در یک مسیر رقابتی معین، برترین‌های سینما را انتخاب و معرفی می‌کند.

وی درباره نقش شهرداری در کمک به برگزاری چنین رویدادی اظهار داشت: شهرداری در حوزه‌های مختلف مسئولیت دارد و میتوان گفت که از قبل تولد تا بعد از مرگ در ابعاد مختلف با انسان در ارتباط است. جشنواره یک فرصت طلایی است تا شهرداری بتواند در زمینه ارتباط با مخاطب و نشان دادن نقش خود در بحث‌های مختلف مدیریتی موفق ظاهر شود.

زاکانی مطرح کرد که در مسیر شهری جدید، هم به دنبال کمک به برگزاری چنین رویدادهایی هستیم و قصد داریم که در توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش اساسی ایفا کنیم. لذا اصل جشنواره را باید به هنرمندان تبریک گفت و حضور سینماگران جوان را ارج نهاد و مقدمه کارهای بزرگ دانست.

وی در خصوص برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در برج میلاد گفت: برج میلاد به عنوان یک نشان ملی و همچنین مجموعه‌ای که آوازه جهانی دارد می‌تواند در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؛ از طرفی برای شهرداری مهم بود که بتواند در برگزاری جشنواره مشارکت داشته باشد لذا حال و هوای جشنواره در برج میلاد مسرت‌بخش و مفرح است.

شهردار تهران تاکید کرد که شهرداری در نظر دارد هم به خلق آثار فاخر کمک کند و هم نقش مهم در خالق این آثار داشته باشد. همچنین قرار است جایزه ویژه‌ای از طرف شهرداری به فیلم‌هایی با محوریت مدیریت شهری اهدا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha