۴۰درصد فرآیند آموزشی‌ خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار گرفت

 مدیرعامل موسسه  فرهنگی آموزشی عصر ظهور با اشاره به اینکه این موسسه ۴۰ درصد فرآیند آموزشی‌ خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش را کاملا پوشش داده گفت: ۴۰۰ دانش‌آموز  ابتدایی پایه سوم  برای جشن تکلیف دعوت شدند و تمام هزینه‌های این جشن بر عهده مرکز فرهنگی آموزشی دانا که زیر مجموع موسسه فرهنگی عصر ظهور  است انجام شد.

مسعود آهنگری در گفت‌وگو با خبرگزاری سلامت( طبنا) مازندران با اشاره به اینکه ۴ سال از آغاز فعالیت مرکز فرهنگی و آموزشی راه دانا می‌گذرد اظهار کرد: این اموزشگاه در حوزه فعالیتی آموزشی، پرورشی، تربیتی، معیشتمی، دانشجویی و درمان شروع به فعالیت کرده است.

وی گفت: تخصص مرکز فرهنگی در دو سال گذشته در بخش آموزشی و تربیتی و در این دو سالی که گذشته ۱۴۰۰ و امسال ۱۴۰۱ بحث پرورشی و معیشتی را نیز به مجموعه دانا اضافه کردیم.

این‌ مسئول با اشاره به اینکه دو سال پیاپی است که جشن فرشته های فاطمی را در شهرستان قائمشهر برگزار می‌کنیم، افزود:
در سال گذشته ۱۵۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در جشن حضور داشتند و امسال با توجه به شرایطی موجود در کشور و تنش‌های فرهنگی بوجود آمده با همکاری آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر، ۴۰۰ دانش‌آموز ابتدایی پایه سوم برای جشن تکلیف دعوت شدند و تمام هزینه‌های این جشن بر عهده مرکز فرهنگی آموزشی دانا که زیر مجموع موسسه فرهنگی عصر ظهور است انجام شد.

آهنگری ادامه داد: دانش‌آموزان پس از پایان جشن تکلیف ساماندهی می‌شوند و در کلاس های ریاضی، علوم، قرآن و کودک استراتژیک و زبان خارجه به صورت کاملاً رایگان به صورت یک سال تحصیلی در مرکز عصر ظهورتحصیل می کنند.

برگزاری کلاس‌های مشاوره از خدمات دیگرموسسه

وی تصریح کرد: خانواده‌های این دانش‌آموزان نیز در کلاس های مشاوره خانواده در بحث مشکلات حقوقی و مشکلات درمانی که برگزار می‌کنیم شرکت می‌کنند و برای خواهرها و برادرهای این کودکان و خانواده انها نیز در بحث اشتغال محیط کار را در حد توان مهیا می کنیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی آموزشی عصر ظهور ادامه داد: در خانواده‌های این دانش‌آموزان دانشجوهای فعال، نخبه و توانمندی هم اگر حضور دارند، در تهیه پایان نامه و در نوشتن کتاب و مقاله‌ها نیز به انها کمک می‌کنیم.

آهنگری افزود: این مرکز در دو سال گذشته نزدیک به ۴۰ درصد فرآیند آموزشی‌ خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش را کاملا پوشش داده و دانش آموزان بدون هیچ دغدغه فرایند آموزش را طی می کنند.


وی ادامه داد: در سال‌ گذشته مراسم جشن عبادت با حضور دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد انجام شد و امسال برای نخستین‌بار این مراسم با همکاری آموزش و پرورش با حضور دانش‌آموزان مدارس روستایی شهرستان قائمشهر در حسینیه عاشقان برگزار شد.

 ۴۰درصد فرآیند آموزشی‌ خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار گرفت

جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر در اسفندماه

مدیرعامل موسسه فرهنگی آموزشی عصر ظهور و اموزشگاه راه دانا از برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر شهرستان در اسفندماه سالجاری خبر داد و گفت: این مراسم با جمعیتی ۲۰۰ نفره برگزار می‌شود و مرکز فرهنگی عصر ظهور چهار شهرستان قائمشهر، سیمرغ، جویبار، کیاکلاو سوادکوه شمالی و سوادکوه را تحت پوشش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha