افتتاح ۲۷ طرح آبرسانی با حضور وزیر نیرو در استان کرمان

همزمان با آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی تامین آب شرب کرمان و رفسنجان از خلیج فارس، با حضور وزیر نیرو ۲۷ طرح آبرسانی در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ همزمان با آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب شرب کرمان و رفسنجان از خلیج فارس ۲۷ طرح آبرسانی در استان کرمان افتتاح شد، که این طرح ها در قالب افتتاح ۵ طرح آبرسانی شهری و همچنین آبرسانی روستایی به ۲۲ روستا در سفر وزیر نیرو به استان کرمان رقم خورد.

بنا بر این گزارش، ۵ طرح بزنجان بافت، فاز اول تصفیه خانه شهر جیرفت، اجرای خط انتقال آب و بهره‌ برداری از ۲ حلقه چاه آب شرب منابع طبیعی، توسعه و بازسازی شبکه آب شهرستان کرمان و طرح تکمیل خط انتقال برق اختصاصی چاه‌ های آب شرب شهر کرمان با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال در بخش شهری توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

این طرح‌ ها شامل اجرای ۵.۸ کیلومتر لوله‌ گذاری خط انتقال آب و بهره برداری از ۲ حلقه چاه آب شرب منابع طبیعی، توسعه و بازسازی ۷۱ کیلومتر از شبکه آب شهرستان کرمان، مخزن ۳۰۰۰ مترمکعبی بزنجان در شهرستان بافت و فاز اول سامانه سالم‌ سازی آب چاه‌ های حسین آباد شهر جیرفت با ظرفیت ۲۲۰ لیتر بر ثانیه در بخش شهری است.

طرح آبرسانی به ۲۲ روستای استان کرمان در قالب طرح جهاد آبرسانی نیز با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌ های افتتاح شده توسط وزیر نیرو بود، که با افتتاح این طرح جمعیتی بالغ بر ۱۶هزار و ۷۲۸ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha