شورا ها و شهرداری ها در خدمت رسانی به مردم عادلانه رفتار کنند

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ایجاد کردن سرمایه اجتماعی بزرگترین جهاد در نظام جمهوری اسلامی است گفت: به عنوان مسئول دولتی از شما اعضای شورای شهر و شهرداران می‌خواهم در خدمت رسانی به مردم حریص باشید و عادلانه رفتار کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، محسن افشارچی پیش از ظهر روز جمعه در آئین افتتاحیه همزمان ۱۱۸ طرح عمران شهری استان زنجان با بیان اینکه شما مسئولین در خط مقدم جبهه خدمت به مردم هستید اظهارکرد: باید تلاش کنیم که شاخص های کلان اقتصادی را در استان تکان دهیم که در این راه باید تلاش و انرژی لازم را برای کاهش ضریب جینی، و افزایش تولید ناخالص داخلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آن چیزی که در دید مردم است خدماتی است که در شهر شاهد آن هستند برای مردم نمود بیشتری دارد افزود: با مسیری که نظام می‌رود وظیفه ما و شما صد چندان میشود.

استاندار زنجان بیان کرد: ما پای انقلابی ایستاده‌ایم که نماد عزت ما است و هیچ یک از کشورهای قدرتمند همچین عزت خدادادی ما را ندارند.

افشارچی با بیان اینکه این انقلاب عزت را به ما داده است و باید مقاومت و صبر کنیم اظهار کرد: این استقامت و صبر فعال است که شما مسئولین باید کنید تا مردم را علی‌رغم تمام مشکلات و فشارهای اقتصادی، چراغ امید را دل مردم روشن کنید.

وی با بیان اینکه نباید در شوراها درگیری منفی وجود داشته باشد چراکه این فرصت به این سادگی به دست نمی آید گفت: عزت دست خداست و باید به فرموده خدا عمل کنیم و اگر به دنبال عزت هستید عمل صالح است که عمل صالح خدمت به مردم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه عمل صالح در کارها و عملکرد شما در خدمت به مردم خود را نشان دهد افزود: در این راه باید در کارها حریص باشیم و گره های شهری را بگشاییم و پروژه های جدید در شهر ایجاد کنیم و در کارها پای کار باشیم چرا که اصلی فرصت خدمت به این راحتی‌ ها به دست نمی آید.

افشارچی با اشاره به اینکه شورای شهر محل مراجعه مردمی است افزود: باید به صورت عادلانه با مردم بودو اگر بتوانیم در دو جا رضایت مردمی را بالا ببریم سرمایه اجتماعی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایجاد کردن سرمایه اجتماعی بزرگترین جهاد در نظام جمهوری اسلامی است تأکیدکرد: اگر رضایت مندی را در شهر و حوزه درمان در مردم ایجاد کنیم به نوعی جهاد کرده ایم و به عنوان مسئول دولتی از شما می‌خواهم در خدمت رسانی به مردم حریص باشید و عادلانه رفتار کنید.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha