فیلمسازان سراغ قهرمانان نیروهای مسلح بروند

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام با حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد که فیلمسازان می‌توانند به سراغ قهرمانان نیروهای مسلح بروند و به سوژه‌های جالبی دست پیدا کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از ستاد خبری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فجر، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با حضور در برج میلاد خانه جشنواره چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، جشنواره فجر را فضای خوبی برای معرفی تکنولوژی‌های جدید به سینما دانست و گفت: خوشبختانه جهش خوبی در ساختار فیلم‌ها اتفاق افتاده است.

وی در خصوص نقش حمایتی ستاد کل نیروهای مسلح در ساخت فیلم‌های جنگی و ارزشی بیان کرد: اگر فیلمی در ابعاد مرتبط با رسالت‌های نیروهای مسلح اما بدون بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن تولید شود، قطعا ابتر است. تمام بخش‌های نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و یا نیروی انتظامی سالهاست که با سینما همکاری می‌کنند و توانایی همکاری بیشتر هم دارند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور دفاع مقدس را یک بستر پر ظرفیت برای پرداخت برشمرد و افزود: شاید عده‌ای بگویند که سوژه و زمان پرداخت دفاع مقدس تمام شده است اما مقام معظم رهبری در دیداری که بعد از فیلم « شیار ۱۴۳ » با خانم نرگس آبیار داشتند، بر این مسئله تاکید کردند که سینمای دفاع مقدس تا ۵۰ سال بعد هم ظرفیت پرداختن دارد.

وی همچنین بیان کرد که میتوان به سراغ قهرمانان نیروهای مسلح رفت و به سوژه‌های جالبی دست پیدا کرد. متاسفانه برخی از فیلمسازان گمان می‌کنند که ورود به بعضی از عرصه‌ها پر هزینه و پر دردسر است اما موضوعات جذابی در دل داستان‌های جنگی و ارزشی وجود دارد که منجر به خلق یک اثر فاخر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha