طرح ۴۷۴ واحدی نهضت ملی مسکن سیرجان افتتاح شد

در سفر معاون عمرانی استاندار کرمان به سیرجان، طرح ۴۷۴ واحدی طرح مسکن ملی افتتاح و از روند پیشرفت طرح های ۱۱۲ واحدی میدان شورا و ۲۲۴ واحدی شرکت گهرزمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در سفر مصطفی آیت الهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان به شهرستان سیرجان، طرح ۴۷۴ واحدی مسکن ملی را افتتاح و از روند پیشرفت طرح های ۱۱۲ واحدی میدان شورا و ۲۲۴ واحدی شرکت گهر زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز بازدید کرد.

وی، همچنین کلنگ طرح های احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی سایت الغدیر مکی‌ آباد، طرح احداث پست برق شهرک صنعتی شماره ۲ به اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان و طرح یکهزار و ۲۸۸ واحد طرح مسکن ملی ۱۲۰ هکتاری را به زمین زد.

پس از افتتاح و کلنگ‌ زنی طرح های فوق، کارگروه زمین و مسکن سیرجان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان برگزار شد.

موسوی، با ارائه راهکارهای تامین اراضی مورد نیاز برای احداث مسکن متقاضیان طرح اقدام ملی افزود: شهرداری‌ ها با استناد به مواد قانون شهرداری‌ ها نسبت به تعیین تکلیف اراضی رها شده در شهرها اقدام و از طریق تفاهم نامه نسبت به مشخص کردن وضعیت آنان‌ اقدام کنند.

همچنین در این سفر کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید شهر سیرجان ویژه رفع مشکلات آبرسانی واحدهای تولیدی مرغداری ها به ریاست دکتر آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار و با حضور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد.

موسوی در این جلسه پس از شنیدن مشکلات مربوط به تامین آب واحدهای تولیدی مراغداری ضمن اشاره به قوانین و حداقل‌های میزان آب مورد نیاز خاطرنشان کرد: ۵۳ واحد تولیدی در قالب یک مجموعه با فاصله ۴۰۰ متری با محوریت سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی جانمایی خواهند شد، که مجوزات لازم تامین آب به صورت تجمیعی با مساعدت شرکت آب منطقه‌ ای استان صورت پذیرد.

در پایان معاون عمرانی استاندار کرمان به همراهی دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور، مرکز درمانی و توانبخشی حضرت زینب(س) را افتتاح و از سالن چند منظوره ورزشی رونمایی و در جشن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی جمعیت هلال احمر شرکت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha