دشمن به دنبال یک انقلاب جعلی است

معاون سیاسی امنیتی استاتدار مازندران با اشاره به اینکه دشمن با شعار زن زندگی ازادی به دنبال باز تولید یک انقلاب جعلی است افزود: دشمن می‌خواهد  ذهن جوانان را دچار تردید کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، روح‌الله سلگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در قایمشهر، با اشاره به اینکه در خرداد ۴۲ مردم مازندران در این راه پیش قراول بودند اظهار کرد: مردم فساد ستیز مازندران همزمان با سراسر کشور موجب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: ویژگی دیگر این انقلاب به ثمر نشاندن شعار استقلال بود و در این مسیر شاهد شکنجه ها و شهادت ها بودیم. رضا شاه دست نشانده آمریکا بود و نسل امروز ما باید بدانند که سلاطین چه ذلتی بر مردم شریف ایران روا داشتند و در کودتای ۲۸ مرداد شاهد کودتای آمریکایی و انگلیسی نیز بودیم شاه را دوباره به ایران برگردانده شد و در قرارداد ۱۹۰۷ که میان انگلیس و روسیه بسته شد طی آن ایران را به عنوان مستعمره را بین خودشان تقسیم می کنند.

دشمن به دنبال یک انقلاب جعلی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه آنچه که ملت ایران را عصبانی می‌کند گسست ملی و هویتی است اظهار کرد: شاه مزدور غرب به دنبال ایجاد تجدد در منطقه خاورمیانه بود و هزینه های جشن ۱۵۰۰ ساله در شرایط وضعیت سخت زندگی مردم بوده که به عنوان پرخرج ترین جشن،بخشی از فرهنگ غرب ترویج می کردند و ساختارشکنی ابتذال در آن رونمایی شد که تاکنون هیچ دولتی دست به اقدامات ساختارشکنانه نزده است.

سلگی افزود: برای نسل جوان باید تبیین شود که شرف ما زیر پا لگد مال شد به طوری که قانون کاپیتولاسیون وضع شد و بر طبق آن مستشاران آمریکایی هرگونه جنایتی را در ایران انجام دادند و کسی حق مواخذه مستشاران را نداشت برای تبدیل ایران به گوهری گرانبها رنج ها کشیدیم هرچند امریکا برای ساقط کردن استقلال ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: دشمن با تحریم سیم خاردار که موجب شد جوانان ما با دست خالی در مقابل دشمن بایستند. نفوذ امثال بنی صدر،
ترور ۱۷ هزار دانشمندان هسته‌ای و نخبگان از رئیس جمهور تا توده مردم توسط منافقین کوردل که پناهشان غرب است انجام دادند.


این مسئول با اشاره به اینکه تحریم های بی‌سابقه‌ تغییر تاکتیک دشمن است خاطرنشان کرد: فتح سرزمینی و فتح بلوغ نوجوانان از جمله اهدافشان بوده و اگر دشمن از استعمار کهنه به استعمار نو و جنگ فرا رسانهای روی آورد ما فریب دشمن را نخواهیم خورد. تمام طراحی دشمن برای ایجاد نارضایتی و فلاکت اقتصادی است همانطور که به لطف خداوند در حوزه سیاسی به استقلال رسیدیم، در حوزه اقتصادی و معیشتی نیز به استقلال خواهیم رسید.

سلگی افزود: برای دشمن سخت است که ببینند مردم زیر تحریم های ظالمانه تاب آوردند امید به زندگی در سال ۵۷، ۵۶ سال بود و اکنون به ۷۵ سال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شعار زن زندگی ازادی به دنبال باز تولید یک انقلاب جعلی است افزود: دشمن می‌خواهد ذهن جوانان را دچار تردید کند. امریکا بیش از یک سوم زندانیان زن دنیا را دارد و از سال ۲۰۱۵ تا کنون بیش از ۲۵۰ زن توسط پلیس امریکا کشته شد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: غواصان دست بسته و تشنه لب کربلای ۴
زندگی دادند در حالیکه خود زنده زنده دفن شدند و با شعار زندگی یک عده‌ای جز مرگ برای ما نخواستند و گرفتن شان جوانان ما دسیسه‌ای است که دشمنان به دنبال ان هستند.


سلگی با تاکید بر اینکه جهانیان بدانند نماد زن قهرمان زینب(س) است که پس از شهادت ۱۸ نفر از اعضای خانواده در دارالعماره یزید ایستاد و گفت من جز زیبایی نمی‌بینم، گفت:
دشمنان بدانند این انقلاب مسیرش را ادامه خواهد داد و جلوی تشعشع این انقلاب را نمی‌توانند بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha