آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام روشن از شکست توطئه‌های ‌دشمنان است گفت: امنیت، آرامش و حفظ تمامیت ارضی و آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی زور شنبه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در حضور راهپیمایان زنجانی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم استان زنجان در تمام عرصه‌ها حضوری تاثیر گذار دارند، اظهارکرد: حضور گسترده مردم در عزاداری‌های ماه محرم و یوم‌العباس سبب شده است که این شهر و تاریخ معاصرش برای همگان شناسانده شود.

وی افزود: مردم هوشیار و آگاه زنجان و ایران اسلامی در طول ۴۴ سال از گذشت این انقلاب در مقابل تمامی فتنه‌ها ایستادگی و همواره وفادار به نظام و انقلاب هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۲۲ بهمن اوج قله حرکت و یادآور صحنه‌های پرشکوه ایران اسلامی است، بیان کرد: در چنین روزی مردم با اراده خود، عزت و اقتدار کشور را از طاغوت باز پس‌ گرفتند و برای همیشه این روز را در تاریخ کشورمان به ثبت رساندند.

امیر موسوی با بیان اینکه ۲۲ بهمن سال ۵۷ جز بزرگترین انقلاب‌ها در دنیا است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) بر پایه دین تاسیس شد و با هدایت عالمان دینی و آموزه‌ها و تعالیم الهی فصل درخشانی را برای مردم ایران آغاز و در حال حاضر در جایگاه کنونی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم نقش اصلی را با رهبری امام راحل در این انقلاب ایفا کردند گفت: قبل از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، کشور ایران استقلال و عزت خود را از دست داده بود اما این عزت‌ و استقلال با رهبری‌های بنیانگذار کبیر باز پس گرفته شد و سرنوشت کشور تغییر یافت و روز به روز بر عزت و سربلندی کشور افزوده می‌شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان و استعمارگران در طول تاریخ از هیچ توطئه‌ای برای بر هم زدن اتحاد ملی ایرانیان دریغ نکردند، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت توانسته در منطقه پر از آشوب و توطئه تعادل خود را حفظ کند این در حالی است که دشمنان هر لحظه دچار ضعف و انحطاط شده‌اند.

امیر موسوی ادامه داد: دشمن هرگز نگران حقوق بشر و دموکراسی نیست ،چرا که اگر چنین بود از رژیم کودک کش حمایت نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام تلاش و ادعاهای دروغین سعی بر تضعیف کردن و براندازی نظام جمهوری اسلامی دارد افزود: خوشبختانه توطئه دشمنان همواره با رهبری رهبر معظم و حکیم انقلاب، هوشیاری مردم و مسئولان خنثی و نقش بر آب شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه با گذشت زمان کشور ایران مقتدرتر از گذشته شده‌ است، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش بودند با تحریم‌ها و فشارهای شدید ‌و حمایت از مخالفان نظام اسلامی به اهداف شوم خود دست یابند اما دوباره با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام روشن از شکست توطئه‌های ‌دشمنان است گفت: امنیت، آرامش و حفظ تمامیت ارضی و آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha