۲۲ بهمن عید واقعی مردم ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با حضور در جمع مردم ولایتمدار کوهبنان گفت: ۲۲ بهمن عید واقعی مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی همزمان با یوم الله ۲۲ در جمع مردم کوهبنان و راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن عید واقعی مردم ایران است در حالی که گروهی در صدد آرایش چهره رژیم پهلوی هستند، رژیمی که کارنامه سیاهی از خود به جای گذاشته است.


وی افزود: در دوران پهلوی به مردم بی‌ اعتنایی می‌ شد، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام مناسبت‌ ها مردم محور اصلی هستند.


معاون سیاسی استاندار کرمان تصریح کرد: حضرت امام(ره) در سال ۵۸ مدل حکومت و قانون اساسی را به رفروندام گذاشت، لذا امورات جهاد سازندگی و دفاع مقدس را مردم پیش بردند و فتنه‌ ها را مردم خاموش کردند.


جلالی بیان کرد: جوانان بدانند سردار دلها الگوی آنان است، چون شهید سلیمانی خروجی و دستاورد انقلاب است.


وی اظهار داشت: کم‌ کاری برخی مسئولان را به پای نظام جمهوری اسلامی نباید گذاشت، مردم‌ پای اصل نظام ایستادند؛ چون در ایجاد، تثبیت و استمرار آن نقش اساسی دارند.


معاون سیاسی استانداری کرمان ادامه داد: وادادگی به ابرقدرت‌ ها در دولت پهلوی کاملا مشهود بود، اما امروز ایران اسلامی با عزت و اقتدار در جامعه جهانی حضور پیدا می‌ کند.


جلالی عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی دولت اصل عزت را مدنظر قرار دارد، در عرصه فرهنگی هم ما در جنگ فرهنگی بر دشمنان پیروز شدیم و در عرصه خانواده انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید.


وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شخصیت حکیمی است؛ که نوجوانان را برای نظام نوین جهان توصیه می‌ کنند، لذا سردار دلها بر اطاعت و حمایت از مقام معظم رهبری در وصیت‌ نامه خود سفارش فراوان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha