ملت و مردم ایران، فهیم ترین مردم روی زمین هستند

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم شهربابک، گفت: ملت و مردم ایران، فهیم ترین مردم روی زمین هستند، ۴۴ سال پای آرمان های راستین انقلاب ایستادند، هزاران شهید تقدیم کردند، و هزاران جانباز بر روی تخت بیمارستان ها دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار رمضان شریف، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهربابک ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۴۵۰ شهید شهرستان شهربابک با جمعیت آن زمان شهرستان در دوران دفاع مقدس، قطعا یک افتخار در سطح ملی است.

وی افزود: در کنار هزاران رزمنده جانباز و آزاده‌ ای که این شهر تقدیم انقلاب کرده است و فرزندان برومندی که تربیت کرده و تحویل انقلاب و نظام داده، از خانواده‌ های عزیز مومن مسلمان و متدین این شهر و روستاهای آن تشکر می‌ کنم.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قطعا و حتما امروز هم جوانان این شهر، مدافعان راستین فرهنگ پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و راه شهیدان و سربازان جان فدای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

سردار شریف تصریح کرد: تلاش فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی بر آن است که مردم را نسبت به نظام انقلاب و مذهب شیعه بدبین کنند و این تلاش جدیدی نیست و از اول انقلاب و سال‌ های قبل از انقلاب شروع شده و همچنان هم ادامه دارد.

وی بیان کرد: جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست، اما آنچه که مهم است این است که امام(ره) یک نظریه جدید را بر مبنای فرهنگ قرآن کریم و تعالیم پیامبر اکرم(ص) به جامعه بشری عرضه داشتند.

این مقام مسئول، گفت: دنیا بین شوروی‌ ها و آمریکایی‌ ها تقسیم شده بود و آنان حاکم کره زمین بودند و کشورهای عضو ناتو به ریاست آمریکایی‌ ها و یا عضو ورشو به ریاست اتحاد جماهیر شوروی بودند و امام(ره) این روند ظالمانه را متوقف کرد و یک الگوی جدید ارائه داد و آن الگو بر مبنای مبانی مستحکم فرهنگ وحی الهی و قرآن کریم است.

سردار شریف، تاکید کرد: هیچ کلامی محکم تر و متقن تر و مطابق با فطرت انسان ها بالاتر از کلام قرآن کریم نیست و در هیچ جای دنیا شما نمی توانید راهنمایی بهتر از قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت (ع) برای رستگاری مردم در دنیا و آخرت پیدا کنید.

وی تصریح کرد: همه مکاتب دیگر زاییده ذهن و مغز انسان ها هستند؛ اما خدای کریم که آفریننده همه انسان ها است بهترین نسخه را برای بشر ارائه کرده است و شاهکار امام(ره) و انقلاب اسلامی ارائه این تئوری جدید در دنیا بود.

این مقام مسئول افزود: اینکه شما می بینید در دوران دفاع مقدس، شوروی ها و آمریکایی ها و قانون های منطقه علیه ایران اسلامی بودند به خاطر این بود که این الگو برای سایر کشورها الهام بخش نشود.

سردار شریف، بیان کرد: انقلاب اسلامی، شهیدان شما و جان فدایی رزمندگان این سرزمین تحت رهبری امامین انقلاب اسلامی، ایران را به عنوان یک کشور زنده و الهام بخش به دنیا معرفی کرده است.

وی افزود: شما هیاهوی رسانه های بیگانه را نبینید که روی نارسایی های جامعه ما متمرکز می شوند، افق انقلاب اسلامی ، افق روشنی است.

سردار مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام(ره) این کشور را از حلقوم آمریکایی ها و انگلیسی ها بیرون کشید و تحویل این ملت داد و این هدیه ارزشمند امام به این سرزمین بود و چه زیبا این مردم در ۴۴ سال گذشته علی رغم همه بحران آفرینی های دشمن، مردانه در مقابل آمریکایی ها، صهیونیست ها و دشمنان انقلاب ایستادند.

سردار شریف عنوان کرد: ملت و مردم ایران، فهیم ترین مردم روی زمین هستند، ۴۴ سال پای آرمان های راستین انقلاب ایستادند، هزاران شهید تقدیم کردند، و هزاران جانباز بر روی تخت بیمارستان ها دارند.

وی ادامه داد: دشمن تاکنون هر کار که می توانسته انجام داده و از هیچ کاری دریغ نکرده است، دشمن گروهک ها را در ابتدای انقلاب تحریم و ده ها شهر کردستان را اشغال کرده و ما برای باز پس گیری شهرهای کردستان ۵ هزار شهید تقدیم کرده ایم و حالا می بینم که گروهک های تجزیه طلب مجددا از خواب بیدار شده و سودای کنترل شهرهای کردستان و سیستان و بلوچستان و ضربه زدن به امنیت کشور را در سر می‌ پرورانند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ابراز داشت: گروهک های ضد انقلاب با مردمان این سرزمین چه کارها که نکردند، مریم رجوی فکر می کند که مردم ما جنایت منافقین را فراموش کرده اند، آنان ۱۷ هزار نفر از مردمان و مسئولان کشور را به خاک و خون کشیدند و در حین جنگ تحمیلی در آغوش حزب بعث قرار گرفتند و با کمک صدام ده ها جوان سرزمین را به خاک و خون کشیدند.

سردار شریف با بیان اینکه منافقین در پارلمان های اروپایی ها رژه می روند، اظهار داشت: مسئولین سیاسی اتحادیه اروپا فکر می کنند، مردم ما این ها را نمی شناسند.

وی اظهار داشت: شاید ما نتوانستیم تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ مبارزات ملتمان را به نسل جوانمان درست انتقال دهیم و اگر می‌ بینید که در اغتشاشات اخیر تعدادی از جوانان ما حضور پیدا کردند، این دلیل نا آگاهی آنان، فشار روانی دشمن و برخی از کاستی های ما است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ما ۴۴ سال با اقتدار و صلابت و با تمام سختی های این انقلاب، در گام اول که گام ثبیت انقلاب و ساخت زیرساخت های مستحکم این نظام اسلامی بوده، پله های پیشرفت را طی کرده اند.

سردار شریف، با بیان اینکه جوانان عزیز به آینده روشن امیدوار باشید، تصریح کرد: ما شرایط بسیار سختی‌ را از سر گذرانده ایم، از خانواده های شهدا و رزمندگان بپرسید که چه سختی هایی را جانبازان، رزمندگان و آزادگان تحمل کردند تا دشمن نتواند آسیبی به این کشور برساند.

وی بیان کرد: مردم عزیز از این به بعد نوبت ما است و ما الان با داشتن مدیرانی قوی، ایثارگر و با تجربه وارد گام دوم انقلاب خواهیم شد، نارسایی هایی که ما در حوزه اشتغال و معیشت داریم، بزرگ تر از مشکلات ما در دفاع مقدس نیستند.

این مقام مسئول گفت: به فضل الهی و به برکت تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و تلاش شبانه روزی فرزندان شما امروز به مرحله ای از قدرت دفاعی و نظامی دست پیدا کرده ایم که امروز نه آمریکایی ها و نه هیچ قدرت دیگری جرات کوچک ترین اقدامی علیه این کشور، ملت، منافع و دوستداران آن را ندارد.

سردار شریف عنوان کرد: بزرگترین نیاز در کشورهای دنیای امروز امنیت آن ها است و با سربلندی و افتخار اعلام می کنیم که در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم مان کوچک ترین نیازی به دشمن نداریم.

وی افزود: شما دستاوردهای دفاعی و نظامی کشور را که همه محصول تجربیات دفاع مقدس هستند امروز می‌بینید، ما تا کُنهِ وجود اراده ها و فکرها را خوانده ایم، داعش را دشمنان درست کرده اند که سرزمین های کشورهای اسلامی را ناامن، تجزیه کنند و ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند، اما یکی از فرزندان این ملت که درس آموز دفاع مقدس بود، طومار داعش را در هم پیچید.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اراده مسئولان و مردم ما مستحکم تر از چیزی است که شما دشمنان فکر می کنید، ما از دل بحران های سختی در طول این ۴۴ سال گذشته عبور کرده ایم.

سردار شریف اعلام کرد: خانواده های عزیز شهدا که سرمایه اصلی این نظام هستید، بدانید که تعداد زیادی از جوانان این کشور مشتاق راه این شهیدان هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز به خس و خاشاک آویزان شده از پهلوی غارتگر گرفته تا منافقین خلق که هزاران نفر از مردم ایران را کشته اند و گروهک های تجزیه طلب کردستان و اشراری که در سیستان و بلوچستان هستند، متصل شده اند.

وی ابراز داشت: درود خداوند بر شعور سیاسی ملت ایران که علی رغم جنگ ترکیبی همه دشمنان این انقلاب در اغتشاشات چند ماه اخیر دست دشمن را خواندند و فرزندان شما در بسیج، سپاه، نیروی انتظامی با دست خالی و اراده ای مستحکم توانستند بحرانی که دشمن خیلی به آن دلبسته آن بود، خنثی کنند.

سردار شریف تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با سربلندی اعلام می کند بیش از ۹۹ درصد مردم ما در این جغرافیای وسیع از نعمت برق و بیش از ۹۶ درصد از مردم از نعمت گاز برخوردارند.

این مقام مسئول افزود: زمستان امسال یک‌ زمستان تاریخی بود؛ اما میزان گازی که به مردم در زمستان داده شد، یک آمار محیر العقول بود و گواه از توان کشور دارد.

سخنگو و روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: زیرساخت‌های کشور به فضل الهی به گونه ای طراحی شده است که دشمن قادر نیست علیه این انقلاب کاری کند؛ اما مقام معظم رهبری به مسئولان کشور فرمودند: مگس روی زخم می نشیند، زخم ها را التیام ببخشید و ما همان طور که آمریکایی ها و صهیونیست ها را دشمنان انقلاب اسلامی می دانیم، فقر، بیکاری و مشکل معیشتی را هم دشمنان انقلاب اسلامی می دانیم.

وی تاکید کرد: مسئولان عزیز در هر پست و مقام و جناحی که هستید بدانید و آگاه باشید که این ملت شما را نظارت می کند و خدا نکند که شما در آزمون ملت رای نیاورید.

سردار شریف ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در آزمون ملت رای آورد و خیل جمعیت میلیونی که برای تشییع شهید سلیمانی در نقاط مختلف کشور گرد هم آمده بودند، علی رغم تبلیغات زیاد و سنگینی که دشمنان علیه حاج قاسم می کردند، گواه این مطلب بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان گفت: مهم نیست که شما چه پستی را در اختیار دارید مهم این است که از این فرصت برای افزایش سرمایه اجتماعی این انقلاب،استفاده کنید. همه سرمایه این ملت بعد از فرهنگ اهل بیت (ع) و قرآن کریم و نعمت رهبری، مردمانی هستند که در این سرزمین زندگی می کنند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شما مسئولان کار کردن را اصل بدانید و خدمت به توده مردم را دستور کار خود قرار دهید، افزود: دشمن خلع سلاح شده است و اگر ما خوب کار کنیم خلع سلاح تر هم می شود.

سردار شریف گفت: دشمن مثل کف روی آب است و اگر رودخانه زلال انقلاب اسلامی که در پیش روندگی آن دوست و دشمن اعتراف دارند به جریان بیفتد، دشمن بیشتر خلع سلاح می شود.

این مقام مسئول افزود: دشمن بعد از اغتشاشات اخیر تلاش کرده است خودی نشان بدهد؛ اما در ۲ مقطع مقام معظم رهبری با بیانات شان به گونه ای آب را بر روی شعله ور شدن آتش ریختند و آرامش به ملت ما بازگشت و دشمنان یک بار دیگر فهمیدند که اشتباه محاسباتی دارند، آنان ملت ایران و جایگاه رهبری نظام را نشناختند.

سردار شریف بیان کرد: در این سال ها شما شاهد هستید چه طراحی هایی که دشمنان علیه این کشور نکردند؛ اما سرانگشت تدبیر رهبری و سرمایه اجتماعی این مردم و ملت بود که دشمنان را سرکوب کرد و شما مطمئن باشید این راه به فضل الهی ادامه خواهد داشت. ما چشمه حمایت های خداوند متعال را در این ۴۴ سال را زیاد دیده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha