مدیر کل ورزش و جوانان فارس : اقدامات سلامت محور در رشته بدنسازی مد نظر قرار گیرد

دکتر حیدر صفر پور در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام فارس گفت : ذهنیت برخی علاقمندان در خصوص رسیدن به اندام زیبا در یک فرصت محدود اگر از مسیر علمی ترسیم شده عبور نکند می تواند عواقب غیر قابل جبران داشته باشد و طبیعتاً سلامت فعالیت در این رشته ورزشی و باشگاه‌های ما امروز به عنوان یک خواسته جدی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، دکتر حیدر صفر پور مدیر کل ورزش و جوانان فارس در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام فارس با تقدیر از جامعه ورزش و جوانان فارس گفت : جامعه بزرگ ورزش فارس با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاقی مجدد با آرمان های امام راحل انقلاب داشتند و نشان دادند جامعه ورزش همیشه پابه پای مردم عزیز در دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پای کار است .
وی در ادامه با تقدیر از دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون پرورش اندام واعضای مجمع بیان داشت : اعضای مجمع انتخاباتی با حضور خود ادامه فعالیت پر افتخار این هیات را قوام و قدرت بیشتری بخشیدند.
مدیر کل ورزش و جوانان با تبریک انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس آرزوی موفقیت چند نوصیه برای وی داشت و اظهار داشت : افتخارات گذشته باید ترسیم کننده چشم انداز آینده هیات باشد و اگر نگاه ما یک افق رو به رشد باشد طبیعتاً شاهد موفقیت های بسیاری هستیم و همه ارکان می بایست در خدمت مجموعه قرار بگیرد تا روز به روز شاهد ارتقاء و اعتلای جایگاه این رشته باشیم.
این مقام مسئول بدنسازی را پرمخاطب ترین رشته برشمرد و افزود : وجود 30 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیش از 700 باشگاه پرورش اندام در استان فارس فعالیت دارند و این بیانگر علاقه مندی مردم به این رشته ورزشی است.
دکتر صفر پور حمایت از باشگاه داران از اولویت ها برشمرد و گفت : حمایت ویژه از باشگاه داران در هیات و اداره کل به عنوان یک اصل مهم برنامه ریزی شده است و در همه گیری بیماری کرونا این قشر دچار یک آسیب شدند و امیدوارم که با بهبود وضعیت شاهد ارتقای هرچه بیشتر خدمات این عزیزان باشیم .
سلامت ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته پر طرفدار ازدیگر نکات مورد تایید مدیر کل ورزش و جوانان فارس بود و اظهار داشت : ورزش سریع ترین و مطمئن ترین راه رسیدن به سلامت جسم و سلامت اما از سوی با توجه حواشی و مشخصاً عدم اقدامات سلامت محور در بعضی باشگاه ها باید با احتیاط در این خصوص سخن گفت .
وی ادامه داد : ذهنیت برخی علاقمندان در خصوص رسیدن به اندام زیبا در یک فرصت محدود اگر از مسیر علمی ترسیم شده عبور نکند می تواند عواقب غیر قابل جبران داشته باشد و طبیعتاً سلامت فعالیت در این رشته ورزشی و باشگاه‌های ما امروز به عنوان یک خواسته جدی از رییس هیات و همه شما عزیزانی که متولیان امر هستید مد نظر قرار گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس توجه به نیروی انسانی کارامد و متخصص استان پهناور فارس و بکارگیری آنان در مناسب فدراسیونی را خواستار شد و گفت : امیدوارم که حضور داوران مربیان عزیزمان را هم در عرصه های مختلف در کمیته‌های مختلف فدراسیون داشته باشیم تا بتوانیم بیش از پیش ورزش استان قهرمانان ارزشمند جدیدی به کشور و در عرصه های بین‌المللی معرفی کند .
مدیر کل ورزش و جوانان ورزشکاران فارس را سرآمد خواند و بیان داشت : ورزشکارانی همچون برادران ارزشمند ، خالص حقیقی و هادی چوپان که در عرصه بین المللی و در تاریخ ورزش ایران افتخاری بی نظیر کسب کرد و قدران این قهرمانان هستیم ، اینان سرمایه ملی ما هستند و با حمایت همه جانبه فعالیت زمینه هرچه بیشتر آنان را مهیا کنیم تا تجربیات ارزشمند شان در اختیار نسل جوان قرار گیرد .
دکتر صفر پور در پایان بیان داشت : امیدواریم مسیر قهرمانی ها ، مسیری باشد که در آن علاوه بر افتخارات ورزشی ، قهرمانان ارزشمند ما الگو های اخلاقی برای نسل جوان باشند تا همیشه در تاریخ ماندگار بمانند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha