۶۸۴ خانواده توانمند شده از چرخه حمایتی کمیته امداد زنجان خارج شدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال جاری ۶۸۴ خانواده توانمند شده با اجرای طرح‌های اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، روح اله صالحی اظهار کرد: در کنار رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده های تحت حمایت، یکی از رویکردهای اصلی این نهاد زمینه سازی برای خودکفایی وتوانمندسازی جامعه هدف با رعایت مراتب تکریم این عزیزان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌های عزیز تحت حمایت را در دستور کار خود قرار داده است، تأکید کرد: درآمد پایدار مددجویان از طرح‌های اشتغال نشان‌دهنده تحقق اهداف این نهاد در توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد به صورت هدفمند انجام می شود، ادامه داد: بررسی کامل توانمندی خانواده ها از لحاظ درآمدی، ملاک خروج خانواده ها از چرخه حمایتی امداد بوده ورویکرد این نهاد استمرار حمایت های اقتصادی ومعیشتی خانواده ها تا زمان اطمینان از توانمندی آنان ادامه می یابد.

صالحی با اشاره به اینکه در راستای پایدارسازی اشتغال مددجویان نظارت‌های لازم بر طرح‌های اجرا شده انجام می‌شود، افزود: در نتیجه اقدامات صورت گرفته در سال جاری ۶۸۴ خانواده و مجری طرح اشتغال خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha