ممنوعیت به‌کارگیری اتباع افغان در قراردادهای پیمانکاری دستگاه‌های اجرایی

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از لزوم قید ممنوعیت به‌کارگیری اتباع افغان در قراردادهای پیمانکاری توسط دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، اسماعیل آقاجانلو با اشاره به جزئیات این خبر اظهارکرد: در زمینه مقابله با به‌کارگیری اتباع افغان در واحدهای صنفی و صنعتی استان، بخش‌های مختلف مثل نیروی انتظامی و اداره‌کل متبوع وظایفی بر عهده دارند که مرکزیت آن بر عهده وزارت کشور و اداره اتباع خارجی استانداری است.

وی با اشاره به اینکه حضور و اشتغال اتباع افغان در استان زنجان ممنوع می‌باشد، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در زمان انعقاد قرارداد اجرای هرگونه پروژه، موضوع عدم به‌کارگیری اتباع افغان را باید به‌عنوان یکی از مفاد قرارداد پیمانکاران ثبت و در زمان اجرا این موضوع را پیگیری نمایند.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: از آنجاییکه نظارت بر اجرای مفاد قرارداد بر عهده کارفرما و دستگاه برگزار کننده مناقصه می‌باشد؛ نظارت بر عدم به‌کارگیری اتباع غیر مجاز افغان از طرف پیمانکار نیز یکی از وظایف کارفرما بوده و در صورت ترک فعل، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha