کمک نیم میلیاردی خیر لامردی برای درمان بیش از ۶۰۰ نفر توسط ۳۵ متخصص دندانپزشکی

بیش از 600 نفر توسط 35 متخصص دندانپزشکی در شهر لامرد درمان شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، داوود محمدی مسئول گروه جهادی آتش به اختیار گفت طی مدت سه روز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۵ متخصص دندانپزشکی اعزامی از اصفهان بیش از ششصد نفر از مردم تمامی ۹ بخش شهرستان های لامرد و مهر را درمان کردند.

محمدی گفت: طی این سه روز خدماتی شامل: ترمیم آمالگام، ترمیم کامپوزیت، درمان ریشه، اطفال، پر کردن و کشیدن و جرم گیری و عصب کشی انجام پذیرفت.

وی همچنین از وهب زائری خیراندیش این طرح قدردانی کرد و گفت: مساعدت‌های جناب زائری در این طرح بزرگ وصف ناشدنی است.

کمک نیم میلیاردی خیر لامردی برای درمان بیش از ۶۰۰ نفر توسط ۳۵ متخصص دندانپزشکیوهب زائری خیراندیش لامردی گفت: جهت این طرح مبلغی بالغ بر پنج میلیارد ریال جهت اسکان هزینه ایاب و ذهاب اقامت و مواد مصرفی مورد نیاز دندانپزشکان این طرح پرداخت شده است تا شهروندان این دو شهرستان که به دلیل هزینه بالای دندانپزشکی از درمان دندان عاجز بودند بتوانند با خیالی راحت و رایگان از این خدمات استفاده نمایند.

زائری ادامه داد: انشاالله با کمک گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر به زودی دو طرح بزرگ دیگر نیز جهت خدمت رسانی به اقشار کم درآمد جامعه انجام خواهد شد که هزینه آن طرح ها نیز با همکاری سایر خیرین پرداخت خواهد شد. لازم به یادآوری است این گروه دندانپزشکی بصورت جهادی از اصفهان اعزام شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha