طب ایرانی قدرت باروری را افزایش می‌دهد

مژگان تن‌ساز با بیان اینکه استفاده از طب ایرانی به افزایش قدرت باروری کمک می‌کند گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، طب ایرانی می‌تواند درصد موفقیت را در درمان ناباروری افزایش دهد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر مژگان تن ساز رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمورد تمایل زوجین نابارور و زنان باردار به طب ایرانی اظهار کرد: نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا افراد مبتلا به بیماری‌های پرهزینه از جمله ناباروری متمایل به استفاده از ظرفیت طب سنتی و طب مکمل در درمان هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از طب ایرانی به افزایش قدرت باروری کمک می‌کند افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، طب ایرانی می‌تواند درصد موفقیت را در درمان ناباروری با روش لقاح مصنوعی افزایش دهد ضمن اینکه اصلاح سبک زندگی و استفاده از طب ایرانی حتی به بارداری طبیعی زوجین نیز کمک زیادی خواهد کرد.

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متذکر شد: مطالعات نشان داده که اصلاح خواب و خواب کافی و به موقع نیز می‌تواند قدرت باروری را در افراد افزایش دهد.

تن ساز اظهار کرد: ورزش منظم و متناسب با مزاج، اصلاح تغذیه، کنترل هیجانات روحی و به طور کلی اثربخشی درمان‌ها در طب سنتی نیازمند صبر و حوصله است و اینطور نیست که همه مشکلات را یک شبه با طب سنتی درمان کرد.

وی در «روزنه» رادیو گفت وگو به زوجین توصیه کرد که با استفاده از ظرفیت طب سنتی و اصلاح سبک زندگی درصد باروری خود را افزایش دهند.

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: استفاده از درمان‌های طب سنتی حتی اگر منجر به بارداری طبیعی هم نشود اما در روش‌های درمان ناباروری موثر عمل خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha