پای رانت، در عدم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران با اشاره به بناهای غیرقانونی دارای حکم‌تخریب چرا تخریب نمی‌شود، اظهارکرد: اشرافی‌گری و تجاوز به انفال رو به افزایش است مسئولان  قضایی بدانند خلاف توسط هر فردی صورت بگیرد باید با خلافکار برخورد شود و رانت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران، گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو برای سفر راهیان نور ثبت‌نام کردند، پیش‌بینی می‌شود ۴هزار و ۱۰۰ نفر در قالب کاروان‌های مختلف به مناطق جنوبی کشور اعزام شوند.

امیر سادات کرمی امروز در جمع خبرنگاران به اتفاقات اخیری که توسط معاندان نظام رقم خورد اشاره کرد و گفت: دشمن در اتفاقات اخیر چند موضوع را دنبال می‌کرد که مهم‌ترین آن ایجاد شکاف میان نسل جوان و آرمان‌های انقلاب و نظام بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ نشان داد همه انقلاب‌ها به نابودی کشیده شد و تنها انقلابی که ماندگار شد؛ جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اکنون شاهد هستیم به‌رغم تمام تلاش و برنامه ریزی‌های مختلف دشمن؛ محبوبیت نظام بیش از پیش شد.

این مسئول با بیان اینکه فشار رسانه‌ها موجب شکل‌گیری انگاره‌های انکارناپذیر در ذهن برخی از مردم به ویژه نسل جدید جامعه شده است، افزود: اما با حضور پررنگ قشر نوجوان و جوان در مراسم اعتکاف امسال، این مراسم با اقبال خوبی برگزار شد و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد حضور پر رنگ مردم و جوانان بودیم و این امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

سادات کرمی یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اکنون زمین خواری به کوه خواری تبدیل شد افرادی با دستکاری کردن قانون، ثروت عمومی را به ثروت شخصی تبدیل می‌کنند لازم است با قاطعیت با آنان برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز گردشگری زمانی می‌تواند موفق باشد که موجب آسیب و خسارت به فرهنگ بومی و کشاورزی نشود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا بنای غیرقانونی با اینکه حکم‌تخریب دارد اما تخریب نمی‌شود، اظهارکرد: اشرافی‌گری و تجاوز به انفال رو به افزایش است مسئولان قضایی بدانند خلاف توسط هر فردی صورت بگیرد باید با خلافکار برخورد شود.

سادات کرمی گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در دل کوه و ازبین بردن منابع طبیعی رقم خورده و با جریمه های سنگین می‌خواهند مانع تخریب شوند اما کسانی که تمکن مالی دارند به راحتی پرداخت و کسانی که قشر ضعیف تر هستند املاک انها تخریب می‌شود، مسولین پاکدست هستند اما بدون شک پای رانت درمیان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha