اختیار جابجایی نیروها در بین دستگاه ها به استان ها تفویض شود

دکتر ایمانیه: بیش از یکسال است که منتظر تزریق بودجه برای حمایت از سند مهندسی فرهنگی هستیم که باید این مهم به یک تکلیف تبدیل شود.

به گزارش خبرزاری سلامت (طبنا) از فارس دکترمحمدهادی ایمانیه پیش از ظهر پنج‌شنبه ٢٧ بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، گفت: بیش از یکسال است که منتظر تزریق بودجه برای حمایت از سند مهندسی فرهنگی هستیم که باید این مهم به یک تکلیف تبدیل شود.

استاندار فارس خواستار افزایش اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از طریق توجه به بودجه ۱۴۰۲ شد و افزود: این افزایش اعتبار برای حمایت مالی از کنگره جهانی محمد(ص) هزینه شود.

دکتر ایمانیه خواستار واگذاری اختیار مامور به خدمت شدن نیروهای دستگاه‌های اجرایی به استانداران شد و افزود: دولت جابجایی نیروهای انسانی در بین دستگاه ها را با ثابت نگه داشتن حقوق و مزایا و پرداخت آن از سازمان مبدا، به استان ها تفویض کند؛ این امر در کاهش حجم بدنه دولت، صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از نیروهای موثر در سایردستگاه ها موثر است.

وی به دهه مهدویت هم اشاره و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شبیه آنچه که در دهه فجر انجام شد در دهه مهدویت هم انجام داده و ملکف شوند که تا یک هفته آینده اقدامات سازمان متبوع در برگزاری این دهه را گزارش دهند.

استاندار فارس همچنین خواستار ورود جدی اصناف و هیئات مذهبی، پر رنگ تر از سال گذشته، به برگزاری جشن‌های ویژه دهه مهدویت و گرامیداشت این ایام شد.

خبرنگار: جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha