واگذاری ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیرجان به متقاضیان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: ۱۰۰ واحد مسکن روستایی ویلایی و آپارتمانی نهضت ملی مسکن با زیربنای بیش از ۱۰هزا رمتر مربع و اعتبار هزینه شده ۱۱۰ میلیارد تومان به واجدین شرایط واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر سلطانی نژاد، گفت: شهرستان سیرجان پس از مرکز استان بیشترین متقاضی را در طرح اقدام ملی مسکن دارد و ۱۷ هزار نفر متقاضی واجد الشرایط در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: گفت: در طرح اقدام ملی مسکن ۱۰۰ واحد مسکن روستایی ویلایی و آپارتمانی با زیربنای بیش از ۱۰ هزار متر مربع و اعتبارهزینه شده ۱۱۰ میلیارد تومان به واجدین شرایط واگذار شد.


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: تا کنون عملیات ساخت یک هزار و ۱۳۰ واحد عملیات اجرایی شان آغاز شده و ۵۰۰ واحد هم در روستاهای حاشیه در حال ساخت داریم؛ که بخشی این واحدهادر سال آینده و مابقی هم تا ۲ سال آینده به صاحبان آنان واگذار می‌ شود.


سلطانی نژاد از اختصاص یک هزار ۱۰۰ قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در روستاها خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفراین شهرستان نیز برای طرح اقدام ملی مسکن زمین مورد نیاز تامین می‌ شود و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، مردم در بهره‌ مندی از ظرفیت‌ های بنیاد مسکن همکاری خوبی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha