رشد ۴۰۸ درصدی ظرفیت گازرسانی به صنایع استان کرمان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به تحقق ظرفیت گازرسانی به صنایع استان کرمان؛ بیش از مصوب سال، رشد ۴۰۸ درصدی ظرفیت گازرسانی به صنایع این استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منوچهر فلاح با اشاره به نقش بی بدیل انرژی پاک گاز در صنایع، گفت: با تلاش مستمر همکاران شرکت گاز استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۵ مورد ظرفیت گازرسانی به صنایع با حجم ۳۰۶ هزار متر مکعب بر ساعت ایجاد شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه مجمع شرکت ملی گاز ایران موظف به ایجاد ظرفیت با حجمی برابر ۷۵ هزار مترمکعب بر ساعت بوده است؛ اما با تلاش و همت کارکنان خود توانسته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از لحاظ تعدادی ۴۰۸ درصد رشد نماید.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با تزریق گاز به ۴۳ واحد تولیدی و صنعتی با حجم قریب بر ۱۳۰ متر مکعب بر ساعت، تعداد کل این صنایع به یکهزار و ۳۱۴ واحد رسیده است.

فلاح خاطرنشان کرد: تقاضای استفاده از گاز طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل صرفه اقتصادی، سوخت پاک و قابل اطمینان برای شرکت گاز استان کرمان بسیار حائز اهمیت بوده و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم با پشتکار فراوان با گازرسانی به صنایع به خصوص در جنوب استان این بستر را برای اکثر آنها ایجاد نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha