سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در ساری برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: این جشنواره از جمعه ۲۸، تا روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، حسین جوادی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: این جشنواره در روزهای جمعه۲۸، شنبه۲۹ و یکشنبه ۳۰ بهمن ماه در ساری برگزار شد.

وی گفت: در جشنواره موسیقی فجر گروه‌های موسیقی بر طبق جدول زمان‌بندی اجرای صحنه ای، گروه موسیقی "خونش"به سرپرستی علی عباسی به خوانندگی سید مجتبی موسوی و علی عشیری، گروه موسیقی "سوت تلار" به خوانندگی اصغر معصومی، گروه موسیقی "مازرونی حال" به سرپرستی جلال محمدی به خوانندگی محمد علی طاهری و پرویز سیاهدشتی روز جمعه برگزار شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: گروه موسیقی "اساره سو" به سرپرستی کریم کمالی‌فر و خوانندگی میثم یاری، گروه موسیقی "کوکری"به سرپرستی خوانندگی سید عباد محمدی، گروه موسیقی "روجین" به سرپرستی سیده نرگس محمدی و به خوانندگی میرکا محمدی و مهدی عسگری در روز شنبه ۲۹ بهمن اجرا شد.

جوادی خاطرنشان کرد: همچنین در مراسم اختتامیه، با اجرای گروه های موسیقی" اسفندیار"، به سرپرستی حسن اسفندیار به خوانندگی محمد ملکی و گروه موسیقی "مشتاق" به سرپرستی و خوانندگی محمدرضا اسحاقی امروز یکشنبه ۳۰ بهمن در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اجرا و به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha