برگزاری نشست بررسی اهمیت جایگاه نماز

کارگاه آموزشی بررسی اهمیت جایگاه نماز با حضور کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در محل سالن اجتماعات اداره کل با حضور کارکنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس نشست بررسی اهمیت جایگاه نماز توسط شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حضور خدایار پاک فطرت کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان ، محمد مهدی سرفراز شکوهی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل به منظور بررسی جایگاه نماز با حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل گردید.
در این جلسه پاک فطرت کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان پیرامون اهمیت جایگاه نماز و اقامه آن و اینکه همه مشکلات بشر به غفلت بر میگردد و نماز می تواند انسان را از حالت غفلت بیدار کند مطالب مبسوطی بیان نمود.
شکوهی سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان نیز در حاشیه برگزاری این نشست گفت: اداره کل ضمن فراهم کردن بستر های لازم مثل نمازخانه مناسب با تجهیزات و امکانات مورد نیاز در جهت فرهنگ سازی و افزایش اطلاعات کارکنان و خانواده آن ها در مورد آداب، اسرار و احکام نماز اقدام نموده و خود به نماز اول وقت مقید بوده و همکاران را نیز به این مهم تشویق می نمایند.
در این نشست آموزشی ضمن بررسی ابعاد وجودی نماز و تأثیر آن بر روح و روان انسان ها بحث و تبادل نظر درباره ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه مخاطب با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های مطرح گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha