پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس‌های نوروزی در زنجان آغاز شد

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حمید سلمانیان، رئیس اداره مسافر این اداره کل اعلام کرد: پیش فروش بلیط اتوبوس برای ایام نوروز ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از صبح امروز آغاز شده و مقرر است پیش فروش حضوری بلیت نیز از ۷ اسفند شروع شود.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل مسافری آغاز می‌شود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی، بلیط سفر به شهرهای دلخواه خود را تهیه کنند.

سلمانیان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، با حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته‌های اول اسفند مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بخش حمل و نقل مسافر استان زنجان برای عرضه بلیط سفر مردم از طریق اینترنت در آمادگی کامل قرار دارد، افزود: همچنین مسافرین می‌توانند از هفتم اسفندماه به دو شکل اینترنتی یا حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌ها، خرید بلیط کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha