اختصاص دو پرواز و یک رام قطار جهت زائران کرمانی اربعین/ اعلام قیمت انواع اتوبوس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و سخنگوی ستاد اربعین حسینی استان کرمان اعلام کرد: با مصوبه ستاد استانی اربعین حسینی استان؛ دو پرواز، یک رام قطار و سه نوع اتوبوس, انتقال زائران کرمانی پیاده‌ روی اربعین را انجام می‌ دهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی با اشاره به ناوگان‌ های هوایی، ریلی و زمینی در نظر گرفته شده برای حمل و نقل زائران در اربعین امسال و مکاتبه استاندار کرمان با وزیر راه و شهرسازی جهت افزایش پروازهای استان کرمان به مقصد اهواز و نجف، عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل هوایی، دو شرکت هواپیمایی در روزهای جمعه و شنبه از کرمان به مقصد بغداد و نجف پرواز خواهند داشت.

وی افزود: در ناوگان ریلی، یک رام قطار در تاریخ اول شهریور ماه به مقصد خرمشهر در نظر گرفته شده که تاریخ برگشت آن ۹ شهریور ماه خواهد بود، ضمناً برای جابجایی زائران از پایانه ریلی خرمشهر تا مرز هم، ریل‌ باس‌ هایی در نظر گرفته شده، که به صورت رایگان جابجایی زائران را انجام می‌ دهند.

اختصاص دو پرواز و یک رام قطار جهت زائران کرمانی اربعین/ اعلام قیمت انواع اتوبوس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیشترین زائر متقاضی را در بخش ناوگان زمینی عنوان و با اشاره به تدارک سه نوع اتوبوس برای جابجایی زائران، بیان کرد: اتوبوس‌ های وی‌ آی‌ پی ۲۲ نفره با قیمت مصوب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، اتوبوس‌ های کلاسیک ۳۵ نفره با قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و اتوبوس‌ های معمولی ۴۴ نفره با قیمت ۷۷۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه در هیچ کدام از ناوگان‌ های هوایی، ریلی و زمینی فروش بلیط به صورت دربستی نخواهیم داشت.

وی، همچنین از آمادگی اردوگاه شهید سلیمانی لشکر ثارالله، موقعیت شهید کازرونی، برای پذیرش زائران کرمانی در بحث اسکان و تغذیه خبر داد و اظهار داشت: زائران می‌ توانند خودروی شخصی خود را در پارکینگ‌ های قرارگاه پارک کنند و با خودروهای در نظر گرفته شده تا مرز منتقل شوند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha