کمک ۲۵میلیارد ریالی شورای شهر ۴ استان بصورت مشترک به زلزله زدگان خوی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طی فرایند اداری ۴ استان(زنجان،اردبیل، آذرشرقی و آذر غربی)°° ۲۵ میلیارد ریال به صورت مشترک جهت کمک به زلزله زدگان خوی هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،مجید ناصحی مقدم صبح روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان ماه انقلاب اسلامی نیز است و امیدواریم توفیقی شود از دعای خیر رجبیون در این ماه برخودار شویم.

وی با اشاره به اصلاح مسیر آرامستان تا میدان سپاه که در رسانه های استانی انتشار پیدا شده است بیان کرد: در کمیته های تخصصی شورا بحث هایی در این خصوص صورت گرفته است و کلیات این طرح اصلاح هندسی و احداث پل را خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان یکی از اولویت های اساسی شورا برای سال ۱۴۰۲ در خصوص ترافیک شهری است تأکید کرد: فعلا در این خصوص که به چه صورتی و با چه پیمانکاری کار صورت گیرد قطعی نشده است ولی قطعا این کار صورت خواهد پذیرفت چرا که این محور یکی از محورهای مهمی است که مردم رنج می‌برند و باید اصلاحاتی در این محور انجام شود .

ناصحی مقدم با اشاره مجمع مشورتی روئسای شهر و شهرداران منطقه شمالغرب(آذر شرقی ، غربی زنجان و اردبیل )‌ بیان کرد: یک سری مشکلات و توانایی های در این شهرها مشترک است که می‌توان با هم افزایی و جمع بندی مشکلات به صورت مؤثر و در سطح کشوری و منطقه ای مشکلات پیگیری و با امکانات شهرها بر مشکلات شهری غلبه و تا برای شهروندان شهرها راحل های مناسبی ارائه و از تکرار کاری ها پرهیز شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ جلسه مجمع مشورتی با این ۴ استان صورت گرفته است افزود: آخرین جلسه حضور روئسای شوراها و شهرداران در شهر زنجان بود که تصمیماتی در بحث گردشگری گرفته شد تا زیرساخت های لازم و تبلیغات مشترک ۴ استان چاپ شود و در تمامی مبادی شهرها برای استفاده گردشگران باشد تا با جاذبه های گردشگری چهار شهر آشنا شوند ودر ادامه نیز بر توسعه گردشگری متمرکز شویم .

این مسئول با اشاره به تصمیم صورت گرفته در این مجمع مشورتی در خصوص کمک به زلزله زدگان خوی بیان کرد: طی فرایند اداری این ۴ استان ۲۵ میلیارد ریال به صورت مشترک جهت کمک به زلزله زدگان خوی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha