بررسی چالش‌ های پیش روی اجرای طرح مسکن ملی

نشست استانداران سراسر کشور به ریاست وزیر کشور و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و چالش‌ های پیش روی اجرای طرح مسکن ملی از جمله بررسی تفویض اختیار واگذاری زمین به استانداران بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در این نشست آخرین اقدامات انجام شده در استان‌ ها برای ساخت مسکن ملی و همچنین آمادگی دستگاه‌ ها برای افزایش ایمنی جاده‌ ها و کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی بررسی شد.


وزیر کشور با بیان اینکه سال گذشته عملکرد خوبی در کنترل ترافیک و کاهش فوتی جاده‌ ای داشتیم، گفت: شخص رئیس جمهور از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک راهور بازدید کرد.


احمد وحیدی همچنین با اشاره به حضور میدانی فعال و قوی استانداران در کنترل ترافیک و سفرهای نوروزی در سال گذشته، اظهار کرد: ان‌ شاء الله با همین روحیه و انگیزه جهادی، امسال هم با تمام ظرفیت در میدان برای خدمات رسانی به مردم حاضر خواهیم بود.


محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان هم که در این نشست حاضر بود، درباره موضوعات مطرح شده به روابط عمومی استانداری کرمان گفت: در این جلسه علاوه بر وزرای کشور و راه و شهرسازی شماری از معاونان عمرانی استانداری‌ ها و مدیران بنیاد مسکن سراسر کشور هم حاضر بودند و چالش‌ های پیش روی اجرای طرح مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفت.


مشکلات واگذاری زمین به طرح مسکن ملی یکی از مواردی بود که به گفته وی در این جلسه درباره آن تبادل نظر شده است.


استاندار کرمان؛ توضیح داد: در این جلسه درباره تفویض اختیار واگذاری زمین به استانداران مباحث خوبی مطرح شد، که قرار است پیگیری و نهایی شود؛ تا انشاالله روند اجرای طرح مسکن ملی با سرعت بیشتری دنبال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha