ثبت نام صندوق حمایت از بیماران خاص آغاز شد

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام صندوق حمایت از بیماران خاص به منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی این گروه از بیماران خبر داد.

مهدی نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از بیماری‌های خاص اظهار کرد: صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج از مهر ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است که بر اساس آن پوشش مازاد بخشی از هزینه‌های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب‌العلاج انجام می‌شود.

نیک سیرت خاطرنشان کرد: این صندوق به‌منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی این گروه از بیماران تشکیل شده است.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت نام واجدین شرایط این صندوق بیان کرد: آن دسته از بیماران خاص که تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، در پورتال معاونت درمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری خود را تکمیل کنند تا از مزایای این صندوق حمایتی شوند.

نیک سیرت تأکید کرد: در مرحله نخست بیماران خاص مبتلا به آتروفی عضلانی اسپینال (SMA)، اسکلروز لترال آمیوتروفیک (ALS)، بال پروانه‌ای (EB)، سیستیک فیبروزیس (CF)، ایکتیوزیس، نوروفیبروماتوزیس، اسکلرودرمی و نقص ایمنی اولیه و اکتسابی می‌توانند از طریق آدرس فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha