تمامی دستگاه‌های اجرایی نیازمند مدیریت  مخاطرات هستند

جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتای کشور با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها نیازمند مدیریت مخاطرات هستند، گفت: مهمتر از ایجاد مدیریت مخاطرات، به‌روز نگه داشتن و پایدار کردن اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، محمود روزبهانی صبح روز پنجشنبه(۴ اسفند ماه)‌در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به زیرساخت داده مکانی (SDI) استان اظهار کرد: تدبیر استاندار و دلسوزی همه مدیران، در ایجاد زیرساخت داده مکانی (SDI) در استان زنجان قابل توجه و تقدیر است .

وی با بیان اینکه داشتن اطلاعات به نوعی قدرت محسوب می‌شود افزود: قدرت یعنی سرعت پردازش اطلاعات و دسترسی به اطلاعات است که اگر اطلاعات را داشته و به آن دسترسی نداشته باشیم گویا که اصلا آنها را نداریم.

جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتای کشور، با تاکید بر اینکه ارزش اطلاعات وقتی قابل مشاهده است که در دسترس قرار بگیرد بیان کرد:در دسترس بودن اطلاعات، صرفا دردسترس بودن آنها نیست بلکه به این معنی است که آن اطلاعات درست و با کیفیت در دسترس قرار بگیرد.

روزبهانی با بیان اینکه حوزه ماموریتی ما در زیرساخت‌های حیاتی است، گفت: بنابراین غیر از آن حوزه، مجاز نمی دانیم که اطلاعاتی را مطالبه کنیم.

وی با بیان اینکه، تمامی دستگاه‌ها نیازمند مدیریت مخاطرات هستند، اظهار کرد: مهمتر از ایجاد مدیریت مخاطرات، به‌روز نگه داشتن و پایدار کردن اطلاعات است.

جانشین مرکز مدیریت راهبردی افتای کشور، اظهار داشت: سطح بلوغی که در حوزه امنیت سایبری استان وجود دارد قابل مقایسه با سایرین نیست و حتی بالاتر از سطح برخی از سازمانها در تهران است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha