مناسب سازی ۳۰۰ کیلومتری تهران در سال ۱۴۰۲/ تکمیل شبکه بزرگراهی تهران در دستور کار شهرداری

شهردار تهران گفت: هدف شهرداری مناسب سازی پایتخت است؛ سال جاری ۲۶۰ کیلومتر مناسب سازی داشتیم که سال آینده به ۳۰۰ کیلومتر افزایش پیدا می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین افتتاح دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام علی(ع) اظهار کرد: شهرری قبله تهران است و حق بزرگی بر گردن ما این منطقه دارد و یکی از وعده های ما پیشرفت یک نواخت در شهر تهران و برهم زدن شمال و جنوب بود.

وی با بیان اینکه امروز ۲ افتتاح در منطقه ۲۰ و ۱۵ شهر تهران داریم گفت: این پل ۵/۴ کیلومتر و دسترسی نجفی رستگار ۱۷ کیلومتر مسیر را برای شهروندان نزدیک تر می‌کند.

شهردار تهران بیان کرد: احداث تقاطع غیر همسطح شهید اوینی ۴ ماه و پروژه نجفی رستگار ۳ ماه زمان برد. شورای ترافیک هفته گذشته برگزار شد و امسال ۳ نفر در همین محل احداث تقاطع غیر همسطح جان خود را از دست داده بودند.

وی با بیان اینکه برای مشکلات باید راه حلی پیدا کنیم که اثرگذار باشد گفت: تکمیل شبکه بزرگراهی تهران در دستور کار است و رینگ شرقی و غربی تهران ظرفیت بزرگراهی ما را افزایش می‌دهد.

زاکانی ادامه داد: موضوع مولدسازی استفاده حداکثری از امکانات است و ما نگاه حداقلی به امکانات نداریم؛ در پایانه های مترو حرکت به سمت پایانه های روباز بود، اما مولد سازی یعنی اینکه پایانه را زیر زمین بردیم و از روی زمین نیز استفاده شود که می توانیم از ان برای تردد خط اتوبوس برقی استفاده کنیم.

شهردار تهران گفت: هدف بعدی ما مناسب سازی شهر است و سال جاری ۲۶۰ کیلومتر مناسب سازی داشتیم که سال آینده به ۳۰۰ کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: تقویت حمل ‌نقل عمومی در دستور کار است و شورای شهر نیز تاکید بر حمل و نقل عمومی دارد.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha